Niye herkes kısa boylu kızları zorbaliyor?

Uzun ya da kisa erkek ya da kız hiç farketmez tüm herkes zorbaliyor ben kısa boyluyum sevgilimde çok uzun değil 170 lerde bir şey onu bile bana çok görüyorlar bugün yakın arkadaşımın kuzeniyle falan hep beraber oturuyorduk bunun kuzeni naptı etti konuyu bana getirdi laf sokmaya çalıştı boy farkimiza laf etti ne var yani uzun erkek seviyorum olamaz mı biz gavurmuyuk siz isterken iyi bize gelince ohhh ne âlâ memleket hadi bu erkekleri anliyomda kızlara noluyoooo
Niye herkes kısa boylu kızları zorbaliyor?
Cevapla