Kendimi sevmem için bi neden yok nasıl sevebilirim?

Özellikle fiziksel olarak kendimi görmeye tahammülüm bile yok aynalardan kaçıyorum boyum kısa sayılır çok kısa olmasa da bacaklarım gövdeme göre kısa ve bu beni olduğumdan kısa gösteriyor benden kısa kızların bile daha orantılı gözüktüğünü görüyorum ondan sonra belim oldukça kalın daha da kötüsü bunun üzerine kocaman geniş düz inen berbat şekilli bi kalça geniş erkek gibi omuzlar pürüzsüzlük desen sıfır göğüslerim vücuduma göre küçük kalıyor ve sarkık oldukça sadece fiziğim berbat olsa cildim de kötü maalesef çok kıllıyım çenemde bile var lazer pek fayda vermedi çatlaklar kırmızı lekeler her şey var saçlarımda erkenden beyazlar oluştu göz altlarım mor ne yapsam geçmiyor saçlarım yağlı ne kadar yıkasamda boş bıktım herşeyden keşke çocukken ölseydim böyle yaşamak her gün acı veriyor büyük depresyon yaşıyorum bu yüzden beni kimse sevmez bende bu yüzden evlenmem zaten Allah cidden hiç adil değil kötü karaktersiz kızlara o kadar güzel fizik cilt her şey vermiş hayatlarını yaşıyorlar

Kendimi sevmem için bi neden yok nasıl sevebilirim?
Cevapla