Eskıden her gun sacımı duzlestırırdım, makyaj yapardım gıyımıme dıkkat ederdım. Sımdı hıcbırısını yapmıyorum. Buyudum mu?

Esofmanla gezıyorum. Bazen sacımı taramadan orup cıkıyorum. Makyaj yapmak falan bana kulfet gelıyor. Depresyonda degılım. Unıversıteue yenı basladım. Eskıden unıye gıderken neler alıcam dıye hayal kurardım. Makyaj malzemesı kıyafet falan ama sımdı boylryım. Buyudum mu?
Eskıden her gun sacımı duzlestırırdım, makyaj yapardım gıyımıme dıkkat ederdım. Sımdı hıcbırısını yapmıyorum. Buyudum mu?
Cevapla