
Arkadaşlar selam lütfen sapıkça konuşmayın gerçekten bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? Ayaklarım 40 numara ince uzun, boyum 170 cm. Önü açık topuklu ayakkabı giymek ayak bakımıma dikkat etmek çekici olmak istiyorum. Ama ben öne sürdüğümde tırnaklarım böyle durmuyor nasıl böyle dikdörtgen oluyor pedikürle böyle oluyo mu? Yoksa protez tırnak falan mı? Bi de bazılarında ayak baş parmağının tırnağı böyle hafif yukarı bakıyo gibi oluyo o nasıl oluyor yapısal mı? Benimki dümdüz sanki. Hangi renk ojeler çekici gösteriyor french beyaz kırmızı falan mı? Sizce güzel ayak nasıl olur neler yapılabilir düzgün cevaplarla yardım eder misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer