Kısa boylu kızları çok beğeniyorum. Sizce de çok tatlı değiller mi?

1.40 - 1.50 civarı ve zayıf (aşırı değil) kızları çok beğeniyorum. Çok çok çok tatlı oluyorlar 🙂 Kolayca kaldırıp bir yerden bir yere taşınabiliyorlar :)) Sizce de çok tatlı değiller mi?
Çok tatlılar!
Bana göre değiller
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kısa boylu kızları çok beğeniyorum. Sizce de çok tatlı değiller mi?
Cevapla