Göğüslerden birinin diğerinden biraz daha büyük olması sizce normal mi?

Selam fıstık tanelerim,
Duş sonrası her zaman rutin kontroller yaparım. Bu süreçte bir şey dikkatimi çekti. Uzun süre fark ediyordum, fakat bariz belli olmuyordu. Ama bir tık sanki diğeri daha küçük duruyor gibi... Ele gelen kist vs de yok bu durum alışılabilir bir şey mi?
Göğüslerden birinin diğerinden biraz daha büyük olması sizce normal mi?
Cevapla