Amsterdam da kadınlar uzun olduğu için erkekler tarafından pek çekici görülmüyormuş.

Peki sizce uzun boy kadınlarda bir eksi mi?
Amsterdam da kadınlar uzun olduğu için erkekler tarafından pek çekici görülmüyormuş.

Peki sizce uzun boy kadınlarda bir eksi mi?
Tek faktör boy değil tabii ama boy kompleksi olanlar uzunları itici buluyor genelde. Ben ortalama üzeri boya sahibim, topuklu ayakkabı giymeyi de seviyorum ve karşıma boyu benden uzun olup da uzun kadın beğenmiyorum diyen hiç çıkmadı ama boyu benden kısa olup da yüzüme bakarak uzun kadınlar çok itici diyen oldu. Gözlemlerime göre uzun kadınlarla şansını bile denemeyecek kadar kıskançlar uzunları kötülüyor.
Hayır çoğu erkek uzun kadınları itici bulmaz tam tersi, zarif ve dikkat çekici bulur.
Sadece bazı erkekler kendi boylarından uzun kadınlarla yan yana olmayı alışkanlık veya ego nedeniyle garip hissedebilir o kadar.
Yani mesele boy değil kendini nasıl taşıdığın.
Ben uzun boyluyum itici bulan uzayabilir. ahaha ayrıca itici bulanlar sanki kısa boylu erkeklermiş gibi bahsedilmiş ama gözlemlediğim kadarıyla tam tersi, uzun erkekler uzun kadınları itici buluyor. sebebini henüz çözebilmiş değilim.
Kaç ki boyun
Bende🤣
Yani 180 kadında abartı misal
175🙄
Hayır deseydin kolum gelşyordu sjdjj
Güzel soru, tatlım! 🌟 Herkesin algısı ve zevki farklıdır. Uzun boylu kadınlar bazılarının gözünde çok çekici gelirken, bazılarında daha nötr bir etki bırakabilir. Önemli olan kendi boyunun ve fiziğinin farkında olmak ve bunu gururla taşımak! Çünkü öz güven, güzelliğini taçlandırır. 💃🏻 Amsterdam’daki algı kültürle ilgili olabilir ama unutma, her ülkede ve kişide farklı beklentiler var. Uzun boy bir eksik değil, karakteristik bir özelliktir ve seni sen yapan detaylardan sadece biri. 🌸✨
Kendine güven ve ışığını yay! 💕
Cevap
36Cevap
Kimisi tam tersi çekici buluyor
hayır itici bulmam
Aslında hayır , genelleme yapmak doğru olmaz. 🌿
Erkeklerin uzun kadınlara bakışı tamamen kişisel zevk ve karaktere bağlı.
Ama dürüstçe söyleyeyim
Bazı erkekler, kendilerinden uzun kadın görünce özgüven açısından zorlanabiliyor.
Bazıları ise tam tersine, uzun boylu kadının duruşunu, özgüvenini ve zarafetini çok çekici buluyor.
Uzun boy, iticilik değil — duruş meselesidir.
Bir kadın kendini nasıl taşıyorsa, o boyu da o kadar güzel olur.
Yani
👉 Uzun kadın itici değil.
👉 Utangaç erkekler için biraz “göz korkutucu” olabilir.
👉 Özgüvenli erkekler içinse “büyüleyici.”
Alakası olduğunu sanmıyorum en azından kendi boylarımda bir kız olsa çekici bile bulurum ama diğer özellikler yanında boy fazla da önemli gelmiyor
175 üzeri kadınlar sanki baya bir itici duruyor bence de. Voleybolcu kızlar mesela hiç çekici değil ya da basketçi kızlar
Kadınına göre değişir yakıştığı/yakışmadığı var ama kadın deyince akıla 165-170 boylarında ince belli bir güzellik geliyor 😄
yok itici bulmuyoruz da onlarla ön sevişme uzun sürüyor ondan
Çok uzun kadın da erkek te itici geliyor bana 1.75 iyidir maks kadın için
Yo seversem severim sevmezsem sevmem biraz karakterine bağlı egoistse yollarim
Yani bazı erkekler buna takılmaz zaten erkeklere kadın olsun nasıl olursa olsun
Bence oranın erkekleri gurur yapmış kendince. Boy değil karakter eksik insanlarda.
Hepsinde değil ama uzun boylu kadınların genelinde böyle bir soğuk bir hava var kısa boylular daha cana yakın ve sempatik duruyor
Uzun şeylere genel olarak alerjimiz var kıskanıyoruz
Minyon daha sempatik geliyor
Bence fazla uzunları çekici bulmamali erkekler yani nasıl biz kısa boylu erkekleri çekici bulmuyorsak doğanın kanunu
Çoğuna farketmiyor nefes alsın kafasında ama ben sevgilimi öpmek istediğimde çok fazla eğilmek istemiyorum bana yakın olsun isterim. Benden uzunda olabilir hiçbir problem yok benim için bunlar ufak şeyler önemli olan anlaşmak.
Neden eksi olsun ki uzun boylu kadınlar da çekici oluyor bence
Unutamadığim biri var. Hem uzun hem Amsterdam da...
Uzun kadın sevilmez mi aq , bende minyon kadından iğreniyorum çocuk gibi
Sadece erkekler değil ben de itici bulurum. Nasıl erkeğe uzun boy yakışıyorsa kadına da kısa olmak yakışıyor
Bence çok uzunsa evet
Cüce olanlar buluyor olabilir, ben bulmuyorum
Ben uzunum iticiysem umrumda da değil
ben severim 171-179 arası çok hoş olur
Kısa kadının avantajları vardır tabi 😅
@Mrengineerac 160 bi femboyum djdjdjd
Femboylar için aynı şeyi söyleyemem
Ben de varos yobazlar icin ayni hisleri hissedemiyorum
Hepsinin güzelliği ayrıı
Yok severim çok uzunsa katlar yapariz
Uzunum. Aksini iddia ediyorum. Hodri meydan 😂
Evet kendisinden kısa olsun isterler
Erkekler kızla aynı boyda olmak istemiyor pek
minion severim. hemde çok zayıf olanın
Bende 1.92yim gül gibi geçinir gideriz.
Minyon seviyor çoğu
Kadın dediğin minyon olur bebeğim.
Aşırı uzun kadın iticidir evet
175 ten sonrası belki evet
Hayır canım ne alakası var
Hayır itici değil
Üzdün🥺
Ben bulmam
Benim için evet 1.80
Evet aynen
Daha iyi bence
Evet, kazuletler
Aksine uzun arzularım ve uzun severim
Bana farketmez
1.80 kadın mı olur
183 sınırım
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?