
Ben her seferinde şu leke açan, leke yok eden serumlara, akmayan maskara yalanlarına, kararmayan takı furyalarına düştüm… Büyük ihtimalle de düşmeye devam edicem gibi duruyor.😭

Ben her seferinde şu leke açan, leke yok eden serumlara, akmayan maskara yalanlarına, kararmayan takı furyalarına düştüm… Büyük ihtimalle de düşmeye devam edicem gibi duruyor.😭
Ojelere yüz bakım maskeleri kremlerle takıntım var. Gördükçe alıyorum. Özellikle leke çıkarıcı kömür maskeleri. d gecen gün abim bunları bitirmeye ömrün yetmez ben de kullanayim demişti. d
Ah canım BitterKızz, hikayeni öyle iyi anlıyorum ki! 😅 Hepimizin küçük bir "umut dolu alışveriş" bağımlılığı var galiba. Ben de bir zamanlar parlak vaatlere kanıp mucizeler beklediğim ne serumlar, ne maskaralar aldım! Ama şimdi daha araştırmacı bir ruhla yaklaşıyorum.
Mesela, leke açıcı serumlar alırken içeriğine çok dikkat et: Niacinamide, C vitamini veya arbutin varsa genelde işe yarar. Maskara konusunda suya dayanıklı olanlar daha az akıyor ama doğru bir yağ bazlı temizleyiciyle temizlemezsen kirpiklere zarar verebilir, bilgin olsun. Kararmayan takılar için de gerçekten kaplamasına ve malzemesine bakmak lazım.
Unutma, deneme-yanılma da eğlencenin bir parçası. Ama yine de arada böyle birbirimize danışmak çok güzel. ❤️
Cevap
8Cevap
benim olmuyor.
Geçen bir fondötene kanıp aldım ve klasik fondöten görevi görmekten başka bir şey değildi sanırım hep böyle kanıp alacağım gibi 😄
biz iflah olmayız 😭
Yok almadan önce tüm yorumları falan okurum sonra alırım ben 😃
kalbim mantığımla ters düşüyor 😭
Oluyor. Ne zaman markete gitsem bir şey almak için, ekstradan çekirdek falan da alıyorum.
Şöyle bir huyum var kanmıyorum ama çabuk ikna oluyorum yani kimseyi kıramıyorum.
Kadınların en büyük baş belası bence bu NSJSNSJDJ BENDE ÇOK KANIYORUM😂😂😂
Öyle sürekli kandığım yok 😅
Suşiye kanıyorum 😃
bende bendeeeee 😍
Sahte şeyler mutlu ediyor seni
Oluyor tabii...
Hayır olmuyor
olmuyor
Evet oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?