Dudak dolgusu düşünüyorum ama öpüşürken hissedememekten korkuyorum


Ya dudaklarda doğal olarak his kaybı oluyor bir dolgu yapınca o dolguyu vücut işliyor dudak çevresi bosalinca cilt yaşlanmış gibi kirisıyor tekrar tekrar yaptırmak gerekiyor bence o güzelim dudaklarına kıyma yaptirma seni olduğun gibi sevelim
Yapılan yere işleme göre değişir ama olmuyor ya gayet işlevseli yerinde oluyor lakin dolgu yapışırken hapşırma oluyor bide dolgu sonrası belirli sğre sıcak içecek tüketimi yapılmıyor
Cevap
16Cevap
O kadar itici ve gereksiz bir şey ki. İnsanın görünüşünü bile kötü yapıyor. Ne gereği var yapınca ne değişecek
Kızdırmak için söylemiyorum. Yapınca bütün güzellik çekicilik kayboluyor. Kocaman duruyor çünkü. Herkeste moda olmuş
ben begeneyim diye değil kanki ama işte ne gereği var onu çözemedim :)
Yapma etme bozma orijinalliğini
Hayır, dudak dolgusu sonrası his kaybı olmaz. Sadece ilk günlerde şişlik ve hafif uyuşukluk olabilir, sonra normale döner.
Hiç bilmiyorum zorunda olmayan kimse yapmasın ama herkesin tipi aynı oldu
Birkaç ay sonra yine yapma ihtiyacın olur. Yapmaya gerek yok. Sonra dudak yapın bozulur
Oluyordur tabi çünkü o enjekte ettikleri sıvı oradaki sinirlerin anasını belliyor.
Hayır olmaz, dolgusu olan sevgililerim vardı böyle bir şey yoktu onlarda
Bu konu hakkında pek bilgim yok. Ama dışarıdan hiç güzel görünmüyor. Herkes aynı fabrikadan çıkmış ürün gibi görünüyor.
Dolgun dudaklı kızların tekrar dolgu yaptırma istekleri, süzme engelli olduğunu gösterir.
Hayır tabiki hissediyorsun 😂 sinirini almıyorlar sonuçta
Neden his kaybı olsun ki sonuçta dokularınızı öldürmüyorlar
Bi insanın kaderi güzel değilse ne yaparsa yapsın boş istersen dünya güzeli olsun
Bilmiyorum olmuyordur her halde. Derini hissediyorsundur
His kaybı olmuyor lakin yaptırmanızı da tavsiye etmem. Hoş durduğunu düşünmüyorum. Yapacaksanız da yaptıracağınız yeri bolca araştırmanızı tavsiye ederim.
His kaybı olduğunu duymadım...
Bence kayboluyordur balon misali
Sanmıyorum olmaz
İğrenç gözüküyo haberin olsun
bu tür müdahaleleri asla yapmayın zararlı
Biraz olabilir
Hiç gerek yok yaa ucube gibi geliyor bana
Hayır olmuyor.
Doğal haliniz daha güzel boşveriniz
Olur
Yaa ne dertler var bak üzüldüm simdi
Basur gibi öne öyle
gerek yok bence
Yaptırmadım hiç
Oluyor
sanmıyorum
oluşabilir
Bu sen misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?