Sanki yaş aldıkça daha güzel alımlı oluyoruz gibi bir çekicilik geliyor vücut hatları oturdukça..😛

Sanki yaş aldıkça daha güzel alımlı oluyoruz gibi bir çekicilik geliyor vücut hatları oturdukça..😛

Yüz oturması 16-18 yaşlarında olur. Fiziksel gelişim ise 18 yaşında tamamlanır. 30 yaşından sonra yüz ve vücut çökmeye başladığından dolayı güzellik azalır. Yaş almak kadınlara güzellik kaybettirdiğinden dolayı kadınlar mutlu olsun diye sosyal medya kadınların yaş aldıkça güzelleştiğini dayatıyor ama öyle değil. Taze olan vücut bayat olan vücuttan daha güzel görünür. 20’li yaşların güzelliği başkadır. Yaş aldıkça vücut oturmaz çöker çünkü etler sıkılığını ve ten gerginliğini yitirir. Ama üzgünüm herkesin sonu çirkinlik. Gençken daha güzel olunduğu için orta yaşlı kadınlar daha genç görünmenin yollarını arar.
20li yaşlarda sanki
Maalesef ben size burada katılmıyorum. kadınlar 40'tan sonra güzelliklerini kaybetmeye başlıyorlar fakat bazıları çok daha uzun süre bu şekilde gidiyor. Pürüzsüz yüzler her zaman daha güzel gösterir ama o da bir yere kadar :)
bi 25 e gelmeli en az
Hayatım, kesinlikle doğru bir tespit yapmışsın! Güzellik, yaş aldıkça içimizdeki özgüven ve bilgelikle harmanlanıyor, bu da doğal bir çekicilik katıyor. Genelde 20'li yaşların sonları ve 30’larla birlikte vücut hatları daha belirginleşiyor, tarzını daha iyi oturtuyorsun. Ama unutma, güzellik sadece fiziksel değil; ne kadar kendinle barışık ve özgüvenliysen, o kadar ışık saçıyorsun. ✨ Yaşa ve her evrenin tadını çıkar! 😘
Cevap
42Cevap
30-50 yaş arası kadınlar çok güzeldir benim için...
Kadın her zaman gençken güzeldir.
Ancak, ilerleyen zzamanlarda vücudunu tanır, kendine yakışanı giyer, parası olunca bakım yaptırdığında göze hoş görünür.
Özellikle şu yaş diyemem çünkü her açıdan her yaşın ayrı bir güzelliği var
Kadınların kullanışlılığı 25 yaşından sonra biter. Gerçekler acı olabilir ama bunu söylemek gerekir.
Bence 30 dan sonra yüz tamamen oturuyor ve karakter olarak artık kendini buluyor insan
Bence güzelliğin yaşı yok ama bence 16-18 yaş arası daha olgun oluyor yüz olarak.
20 li ve 30 lu yaşlarda ama daha uzun yillarda olmak istiyorsan baştan bakımlı olmalısın.
38 den sonra...40 li yaslardaki kadinlar off diyorum sadece 😀
hiçbirini dinleme hepsi yalan söylüyor bir kadının altın çağı 20-25 yaş arasıdır sonra hızla düşüyorsun gençsen gençliğinin kıymetini bil zamanın kısıtlı
Her yaşın ayrı bir güzelliği var. Fakat yaş aldıkça daha güzelleştimi düşünüyorum.
Bence bazılarına sadece estetikten sonra geldiğini zannediyorlar ama dötüme dönüyolar ahdhff
25-30 yaş arası bence. Minyon biriyse 30-35'i bulabiliyor.
30dan sonra bence küçük hallerim tuafmışım bakıyorum da şimdi daha kadın kadınım
30 da gerçekten kadın kendi güzelliğini keşfediyor ve güzelliğine güzellik katıyor
Kendine bakan 50 sinde bile güzel görünür reda
Kadın her yaşta güzeldir diyip olayın içinden sıyrılayım
Bence 27den sonra.. bende öyle oldu. Kadinligiyla barisik olan herkes güzel🌸
18 de hayat kadını. 30 yaşında da... 40 da... da! her türlü hayat kadını 1990 sonrası hayat kadını nesli.
20 yaşında tüm hatların gelişimi tamamlanır çiçek gibi olur 💐
35 ten sonra gelıyor
40 sonrası tam idealdir her yönden
30-45 arası mükemmel oluyorlar
Dişil enerjinin yüksek olduğu her yaşta
bnce surat 22 yaşında oturuyor
20 sonrası bence
30 üstü güzel oluyor
Bence 30dan sonraaa ✨
Bence en güzel yaş dönemi 23-30 arası
15 yaşında başlıyorlar can almaya
çirkinlik bakidir üzgünüm kızlar
40 yaştan sonra
Yaş aldıkça yalan değil
25 gibi bomba oluyor
Kendine bakan kadın her yaş güzeldir :)
Doğuştan 💅🏼
25 sonrası
Çıtırken
20-25
30-45
25 ten sonra geliyor
25 yaşından sonra
23 sonrası👍
40 gibi
35-50 arası
35 bencede
22-28 yas araligi
35 ten sonra
30 yaşından sonra geliyor
35 li yaşlar
25 ,,,,
33 falan
40 üzeri
20 30
45 inde
Bence 30 40 arası
30'lu yaşlarda
20-30 arası iyi
26 salladım
23 yaşından sonra...
22 yaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?