Boyu ve ayakları anormal derecede uzun ve büyük olan var mı aranızda?

İyi akşamlar herkese millet, ben boy olarak normalim bence ayak olarak çok büyük uzunum ben felaket anormal yani parmaklarım sağolsun, anormal olan var mı benim gibi; bu arada nasılsınız diye de sormak isterim gününüz nasıl geçti
Boyu ve ayakları anormal derecede uzun ve büyük olan var mı aranızda?
Cevapla