Kızlar neden sadece 1.80+ erkekleri seviyorlar?

Boyum 1.73 olduğu için için bugüne kadar sevgilim olmadı hoşlandığım kızların hepsinde boyum sebebi ile red yedim (hoşlandığım kızların hepsi 1.50 1.60 lardaydı). En çirkin en kısa kız bile e 1.80 üzeri erkek istiyor ve böyle olmayan erkekleri direkt reddediyorlar.

Kızlar neden sadece 1.80+ erkekleri seviyorlar?
Cevapla