Balık etli olmak neden bazı canım kötü geliyor?

Cidden yani ben normalde 52 kgydim 1 yılda kilo aldım 62 civarıyım boyum 168 fazla kilolu durmuyorum ama etlendim Braz pp deki halim zayıfken. Yani yayıncıyım bazı insanlara gayet güzel gelirken hediyeler yağarken bazı canım erkeklere fazla kilolu geliyor ama eminim o erkekler zayıf sıska boş tipler. Balık etli olmak gayet hoş bence sizce?
Güncellemeler
9 ay
Bazı oe erkeklere yazdım da sansurlemis
Balık etli olmak neden bazı canım kötü geliyor?
Cevapla