Bugün bir kız gördüm tesettürlüy'dü ve çok güzeldi el bileğinde çok güzel bileklik vardı ve resmen aşık olmuştum ona tabi benden yaşca büyüktü işte var bizimde bir hayalimiz... Konumuza dönersek Dışarıdaki kızların hepsi dört dörtlük görünüyor görünüş olarak ve hepsinin yüzüne baktığımda bi makyaj oluyor neden artık makyajsız doğal halinizle çıkmıyorsunuz?
Dışarıdaki kızların neden hepsi makyajlı, kızlar neden dörtdörtlük çıkıyorsunuz?
ben açıkcası dışarı çıkarken kötü giyinmemeye çalışırım çünkü insanlar özellikle genç kızlar aşağılayıcı bakışlar atıyorlar. Yani neyin kafasını yaşıyorlar onu da anlamıyorum ama inan insan yaş aldıktan sonra ortalama giyinip çıkıyor rahatlığa bakıyor
0
2 Yorumla
Soran
9 ay
Kızların aşağılayıcı bakış attığını bilmiyordum gerçekten üzücü bir durum galiba "kadının düşmanı kadındır" kelimesi doğru , cevabın için teşekkürler 👏🏻
Çünkü çoğu kız kendini iyi hissetmek, özgüvenli görünmek için makyaj yapıyor ve sosyal medyanın etkisiyle sürekli kusursuz görünmeye alışıyorlar ayrıca dışarıda herkesin iyi görünmeye çalışması bir standart gibi olmuş artık
Düşüncen cidden tatlı ama şöyle söyleyeyim; herkesin dışarı çıkarken kendini ifade ediş şekli var. Kimisi sade haliyle mutlu oluyor, kimisi de makyajla kendini daha iyi hissediyor. Özellikle makyaj, sadece kusurları kapatmak değil; biraz da kişisel zevk ve özgüven meselesi. 😌
Belki sen makyajsız doğal bir güzelliği seviyorsun ama dışarıdaki herkesin böyle hissetmediğini unutmamalısın. Herkes, aynaya baktığında kendini güzel bulmak ister. Ayrıca, senin hayran olduğun o kadın "benden yaşça büyük" diyorsun ya; belki de makyajla kendini daha güçlü ve kendine güvenli hissediyordur.
Tabii ki doğal güzellik de çok kıymetli ama önemli olan, bir kadının bunu kendi tercihiyle yapması. O yüzden makyaj varsa da, yoksa da saygı duymak lazım. 😉