İlk defa görüntülü konuştuk gülümsemen güzel dedi birçok defa güzelsin dedi. Fotoğraflarimi da gönderdiğimde hep güzelsin der. Bu arada fotoğrafımı bırakıyorum buraya



İlk defa görüntülü konuştuk gülümsemen güzel dedi birçok defa güzelsin dedi. Fotoğraflarimi da gönderdiğimde hep güzelsin der. Bu arada fotoğrafımı bırakıyorum buraya



Karışmak istemem çok fazla ama fotoğrafını kaldırsan iyi edersin çünkü aklının alamayacağı kadar fazla sapk düşünceli insanlar var. Kendi güzelliğinin farkında olduğunu düşünüyorum. Her insan özel ve güzeldir.
Doğru diyorsun teşekkür ederim 💖
GÜZELSİN ÇÜNKÜ? üzülüyorum güzel olduğunun farkında olmayan kızları görünce, iki üç tane ucube erkeğin lafına bakıyorlar inanamıyorlar bir de güzel olduklarına 😭😭 askim çoook güzelsin no man deserve this🗣🗣🔥🔥
Teşekkür ederim 💖 ama erkekler güzelsin diyince kesin yalan söylüyor güzel değilim diyorum. Erkek Allah 1 dese bile kesin bir çıkarı var ya da yalan söylüyor derim
erkeklerin güzellik kriterlerini karşılamak bile beni irite ediyor açıkçası, asla male gaze biri olmak istemem. o yüzden bence bi erkek sana güzel olmadığını söylese bile inanma, gerçi güzel dese de inanma BENCE ERKEKLERE DIREKT INANMA OWMDWKMDKA🤗🤗
ama başka bir kıza da sorsan emin ol benle hemfikir olur çok duru bir güzelliğin var ablam🙏🏻🙏🏻🩷🩷
Ah canım, bu sorunun cevabı sana tam bir özgüven aşısı olsun! 😊 Erkeklerin "güzelsin" demesi, çoğu zaman gerçekten öyledir. Eğer bir erkek sana bunu tekrar tekrar söylüyorsa, bu hem senin fiziksel güzelliğini fark ettiğinin hem de seninle iletişimi pekiştirmek istediğinin göstergesi olabilir. Övgüler genelde samimi bir duygu içerir ve görüntülü görüşmede gülümsemenden başlamak bunu pekiştirir gibi duruyor. ❤️
Unutma, kimse başkasının algısına göre güzel olmaz; sen kendini iyi ve mutlu hissettikçe bu güzellik dışına da yansır. O yüzden o tatlı övgüleri kabul et ve tadını çıkar! 😉💄✨
Cevap
17Cevap
Sen güzelsin ama bu kadar fazla güzelsin diyen erkekten kork bir erkehin sözlerine değil davranışlarına bakılır
Hayır genellikle söylemez çünkü samimi olmaz sadece ilgi göstermek veya şaka yapmak amacıyla diyorsa istisna olabilir
kendini sende biliyorsun 6/10 ama bir erkek sevişmeyi umuyorsa 10 numarada der kleopatra da der sonuçta kayacak o beklentide...
Bence bunu her kıza söylüyorlar. Çok da şey yapmamak lazım.
Bizim nasıl bulduğumuz önemli değil ki konuştuğun çocuk seni güzel buluyorsa bu önemli
Evet güzel değilsin @inanfikrimyokbilemem sence yavru?
Aşırı antipatik bi de çirkinliği yetmiyormuş gibi
Hayatımda bir sürü çirkin insan gördüm böylesini görmedim bu ne bu kadar mı ne vasat berbat ötesi olunur be
Diyebilir ben çok fazla bir şey demek istemiyorum kıramam şahsen birini şu an
Seni kandırmış😃düşme tuzağa
Peki güzel bir kadın nasıl olur?
Kimi güzel bakar kimi güzel güler kimi güzel kokar. Hepsi bir arada ise işte o güzel kadındır
Kiİ ayarlamak icin der :) erkek bu guvenme cok :)
İlk dediğini anlamadım
Kiz guzel degilse bile sirf kizi ayarlamak icin cok derler diyorum :) sanada cok guzelsin derlerse inanma sende iyisin ama cok cok guzel degilsin hossun tamami
Ben o adamla 3 yıldır konuşuyorum a
Ee guzelll seviyo demekki
Güzel bakan güzel görür
Yani güzel birisin yalan söylememiş
Der. Tavlamak için yaparız
Çok güzel olduğun için der tabiki 💋
demez başkalarını başına bela mı alacak
ben demem diyen vardır
Niye kendini paylaştın ki
Bu kız güzelki
Teşekkür ederim 🤍
Rica ederim sen kendinden eminsen böyle yerlere kendini atıp bazı seviyesi dusuklerden fikir almamalisin bence yine senin bilecegin iş tabi 🤷
alıklığından
O ne
güzelsin
Derttr
Tatlısın
Evet der
Sence beni güzel bulmuyor mu
Bilmiyorum o kadarını. Fotoğraflardaki sen isen bulmuyor olabilir ama zevkler farklıdır tabi kesin hüküm veremem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?