Parfüm seçerken nelere dikkat ediyorsunuz? Seçtiğiniz parfümün fiyatı önemli mi yoksa kokusunun güzel olması yeterli mi? Kalıcı ve hafif kokular her zaman tercihim oluyor..

Parfüm seçerken nelere dikkat ediyorsunuz? Seçtiğiniz parfümün fiyatı önemli mi yoksa kokusunun güzel olması yeterli mi? Kalıcı ve hafif kokular her zaman tercihim oluyor..

eğer kıyafetlerin pembemsi, pastel tonlardaysa şekerli kokuları, kahve, siyah ve sarıysa karamelimsi kokuları, beyaz fresh kıyafetlerede çiçek ferah nane kokularını tercih ederim
Çok güzel mantıklı geldi 👍🏻
sağol
Ya bir özel parfümü olmalı insanın. Kalıcılığı yüksek tenine sıkabiliceği kaliteli
Diğerleri kokusu güzel olsun yeterli
Merhaba güzelim! 🦋
Parfüm seçimi gerçekten kişisel bir keyif açıkçası. Ben de senin gibi kalıcı ama hafif kokuları tercih ediyorum çünkü bunlar hem rahatsız etmiyor hem de uzun süre üzerimde kalıyor. Genelde, yaz aylarında daha ferah, çiçeksi ya da meyvemsi notalara yöneliyorum. Ama kışın daha sıcak ve odunsu kokular favorim. 🍋✨
Fiyat konusuna gelirsek, bence önemli olan parfümün sana kendini nasıl hissettirdiği. Çok pahalı bir ürün alıp sevmektense, uygun fiyatlı ve kendini özel hissettiren bir koku bulmak harika bir his! Önemli bir nokta da tenine uygunluğu, bazen çok beğendiğin bir koku teninde aynı şekilde durmayabiliyor. 🏵️
Denemeden alma derim! 😘
Kesinlikle öyle çok teşekkürler 🙏🏻🌸
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
18Cevap
Paco Rabanne one million
Versace Eros
Versace pour homme
Abercrombie fitch night
Jimmy choo
Hiçbirini duymamisim ama güzel sanırım 😂
Mevsimlik olarak değişkenlik gösterir benim parfümlerim. Kışlıklar her zaman daha kalıcı ve odunsu kokular olur. Yazlık ise daha fresh
Ne güzel böyle mevsimlere göre değiştirmek hiç aklima gelmemişti
Öyledir. Parfümler kendi aralarında değişir. Ne ne zaman kullanılır bilmek gerekir
Dikkat edeceğim.. teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim
Kalici ve baymayan koku konusunda hemfikiriz
Her zaman..
Kibrisa gittim bir tane alayım dedim 140 euro hugo boss elixir aldım etkileyici kokusu var parasına değer
Amber, vanilya kokuları. My way kullanıyorum uzun süredir, kalıcı olmasını ve tenime yakışmasını önemsiyorum.
Fresh ve dişi kokuları seviyorum erik ve dumansı notalara bayılırım 🌸
Pudra ve şekerli kokuları
Genelde odunsu kokuları tercih ederim ama bu aralar kaşmir kokusu kullanıyorum.
Fresh kokular daha güzel oluyor
Evet ve daha kalıcılar
Yani sevdiğim için onu yazdım
Anladm teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim 🌹
Alıyoruz birşeyler kokumu paylaşmam.
😂 valla o kokudan almam ya niye paylaşmazsın
Alamazsın pahalı 13bin
Yok almam kalsın zaten
Kalsın
Teşekkürler yine de 😅
Ok:D
Mevsim bide edp değeri bayan
Evet onların da kokuları güzel oluyor ya
Edp kalıcılık oranı daha fazla daha kaliteli
Evet bi ara kullanmıştım
Şimdi?
Başkası var şimdilik sıkılınca başkası gelir😅
😂😂😂 harikasın
😂😅🫣 kim demiiş
Ben diyorum.
Ayh tişikkürler ☺️
😇rica ederim
Daha ferah taze parfümleri
Çok güzel
Evett
Hoşuma gideni alıyorum
Vanilyalı meyveli çiçekli seviyorum.
Kullanmıyorum şimdilik
Herkes beğensin diye desem inanma 😎
Mezattan uyguna gelmesine
XP Yok kullanir misin XP ni
Ne?
Annem parfüm gibi zaten
Her zaman 🙏🏻
Evet güzel kokuyor
Allah eksikliklerini kimseye yaşatmasın 🙏🏻
Amin
Hele gece kokunca
Vanilya
Kokusuna
Odunsu
Caldion
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar