Kadınların kusursuz olmasını nasıl bekleyebiliyorlar?

Biz robot değiliz arkadaşlar etten kemikten varliklariz. Yahu herşeyi geçtim vücutta ki çatlakları selilütleri bile kusur goruyorlar. Bunlar kadinlığın en doğal olayları. Kadınların vicudu çok yumuşak deri yapılı olduğü için en ufak kilo alıp vermede hatta gelişim çağında boy atınca bile her yerimiz çatır çatır çatliyor. En ufak kilo almada selilütleniyoruz. Bunları kusur görenlerin Allah brlasini versin. Et kemik yağ dan olusuyoruz demirden değil illaki vücudumuzda istem dışı olaylar olacak kafayımi yediniz siz. Ben sorun etmiyorum yaaa diyen abazanlar görmek istemiyorum yorumda sizin sorun etmemeniz birçok erkeğin bunları sorun etmesini değistirmiyor
Kadınların kusursuz olmasını nasıl bekleyebiliyorlar?
Cevapla