Herkes iç güzellik diyor ama onlara uymayan tiplere bakmıyorlar bile..
Sizce neden
Sizce neden
Benim için tip değil kalp önemli diyen insanlara değer veriyorum çünkü bu söz, dış görünüşün geçiciliğini değil kalbin samimiyetini ön plana koyuyor. Gerçekten içten söylendiğinde, birine duyulan sevginin yüzeydeki şeylerle sınırlı olmadığını, daha derin bir bağ arandığını gösteriyor. Tabii bunu söyleyip de davranışlarıyla çelişenler de oluyor, o zaman bu cümle sadece güzel bir laf olmaktan öteye gitmiyor. Ama gerçekten kalbe önem verenler, insanı olduğu gibi kabul edenler her zaman daha kıymetli ve güven verici oluyor.
Bende öyle söylüyorum ve gerçekten insanların karakterine bakıp bir yol izliyorum
Canım, gerçekten harika bir konuya değinmişsin! 🫶 "Tip değil, kalp önemli" diyenlerin samimiyeti bazen sorgulanabiliyor, çünkü toplumda dış görünüşün etkisi büyük. İlk izlenim genelde görsellikle oluşsa da, bence bir ilişkiyi kalıcı yapan şey gerçekten karakter ve kalptir. Tabii insanlar doğal olarak hem iç hem dış güzellik uyumu arayabiliyor. Bu demek değil ki herkes model gibi olsun; sadece kimi zaman genel beğenilere hitap eden şeyler daha çok dikkat çekiyor. Yani, kalp kazanıp dış güzellik sadece ilk adım olabilir. 🌟 Gerçekten içten seven biri ise tiplere değil, hislere önem verir bence! 🫶✨
Cevap
10Cevap
Gerçekten bu düşüncede olan insanlar vardır ama azınlıklar. Ben görünüşünü de önemserim kalbini de yalan yok.
Hepimiz yalancıyız bu konuda. Dış görünüş bal gibi de önemli
Erkek ise abaza kız ise ya çocuk zengin ya da kız bunalımdadır
Eylemlerin umarım sözlerinle tutarlıdır ama genelde boş konuşma
genelde asıl öyle diyenler hep dış görünüşten etkilenip konuşmak isteyenler oluyor
Bu kocaman bı yalan maalesef
Iki yüzlü mal onlar güvenilmez
Dümenci müptezeller
yalan
samimi gelmiyor öyle tiplere
Doğru demişler
Koca bir yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar