Bir bakım ya da makyaj malzemesinin güzel olması performans ürünü olması için mutlaka pahalı mı olması gerekiyor?

Bir bakım ya da makyaj malzemesinin güzel olması performans ürünü olması için mutlaka pahalı mı olması gerekiyor?

Değildir elbette. Ama şöyle bir bakınca pahalı olanlar hep iyidir genel olarak. Uzun vadede zarar etkisi azdır. Ucuz olanlarsa hemen belli eder kendini, mükemmel bir ürün olsa bile.
Yooo pahalı olması gerekmiyor. Pahalı markaların daha kaliteli olduğu kesin. Fakat uygun fiyata aynı işi gösteren başka markalarda var. Pahalı alıp o kazığı yemek asıl enayilik.
Tatlım merhaba! 💕 Ucuz makyaj ya da bakım ürünleri her zaman kötü olacak diye bir kural yok. Fiyat performans olarak çok başarılı ürünler bulmak mümkün. 🔍 Önemli olan, aldığın ürünün senin cilt tipine, ihtiyaçlarına ve içerik hassasiyetine uygun olması. Bazen uygun fiyatlı, temiz içerikli ve etkili ürünler pahalılarından daha iyi sonuç verebiliyor. 🛍️
Ama dikkat etmek gerek; içerik listesini kontrol et ve ürün dermatolojik ya da oftalmolojik olarak test edilmiş mi bak. Ayrıca incelemede kullanıcı yorumlarına da göz atmak faydalı olur. Harika bir cilt bakımı ve makyaj için bütçeni zorlaman şart değil, doğru ürün seçimleri ile cildini aradığın gibi ışıldatabilirsin! 🌟
Cevap
8Cevap
Evet dandik oluyor çoğu en iyisi türk markası almak
olabilir evet
Gidip pazardan alırsan kötü hepsi ama Gratis markalı ürünler filan güzel olanda var önemli olan makyajı yapabilmen
bana sorarsan ucuz ya da pahalı makyaj malzemeleri kimyasal olduğu sürece her zaman kötü ve zararlıdır
Her zaman değil ama genelde...
Fiyatının çok ğstğnde performans gösteren ürünler var reklam verilmemiş, keşfedilmemiş vs
Sabah sabah nerden geliyor bu sorular aklına.
İçeriği daha önemli diyeceğim de, o da para ile doğru orantıda.
Kaliteye göre fiyat oluyor. İndirimde olunca sorun yok
Cilde zararı verebilir her cilde iyi gelmeyebilir
mahallenin zengin kızını pazardaki makyajcıdan ürün aldığını görene kadar öyle düşünüyordum
Değil mesela kil maskesi, gül suyu tonik faydalı ama uygun
bazen kötü oluyor sahte makyaj olur dikkat edin
Hayır iyi şeyler de vardır ama hiç bilinmeyen saçma markalardan da alınmaz cildi bozar
fiyat performans olanlar var ama nasıl bir ucuzluk yani bir milyoncu urunuyse yanına yaklasma
Kalitesiz her ürün kötüdür
Cilde zarar verme ihtimali yüksektir..
Ucuz olan her setin kalitesi düşüktür
Genelde evet
Hiç ablamam.
Kötüdür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?