Gittiğim estetik cerrah bana güzel bi kız olduğumu söyledi samimi midir?

Ben yüzümü erkeksi buluyorum. Bi plastik cerraha muayene oldum. Yüzüme baktı bi işlem yaptırıcam. Yüzümü erkeksi bulduğumu söyleyince feminen ve güzel bi kız olduğumu kaşımın gözümün elmacık kemiklerimin vs güzel orantılı olduğunu söyledi. Ben de beni zor bi vaka gördüğü için böyle söylemiş olabileceğini düşünüyorum. Ona da beni teselli etmek için mi böyle söylüyorsunuz diye sordum o da gülerek hayır neden teselli edeyim ki bi sürü zor vaka gördüm dedi. Samimi midir?

Gittiğim estetik cerrah bana güzel bi kız olduğumu söyledi samimi midir?
Cevapla