Çirkin erkeklerin sevilebilmesi mümkün mü?

Ben çirkinim 32 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı. Hoşlandığım hiçbir kıza açılmadım hep hoşlantımın geçmesini bekledim. Bence bir erkek çirkinse hiç denemesine gerek yok. Sonuçta reddedilecek yani ne gerek var ki? Kadınlar bir erkeğin ne kadar iyi biri olduğuyla , ne başardığıyla , özgüveniyle , hayvan sevgisiyle falan ilgilenmiyor sadece ve sadece tipiyle ilgileniyorlar. Bu arada param da var hiç boşuna para olursa olur demeyin. Kadınlar parası olan erkeklerin kapısında falan yatmıyorlar.

Çirkin erkeklerin sevilebilmesi mümkün mü?
Cevapla