Güzel ve yakışıklı olan insanların zeka seviyesi düşük müdür?

Güzel ve yakışıklı olan insanların zeka seviyesi düşük müdür?

Genetik knk pek de bağlantısı olan şeyler değiller. Lakin belki görümüşüne fazla zaman harcayıp zekasını geliştirmemiş veya görünüşünden dolayı sadece zekasını geliştirecek şeylere odaklanmış olabilir.
sanmıyorum ama şöyle bişey var kadınlarda ilgisi var şöyleki güzel kadınlar sürekli erkeklerden gelen ilgi dolayısı ile gelişime pek yönelemiyolar bana göre
Bende şöyle bişey duydum birisi çok zekiyse ya çok çirkin ya da çok güzel / zeki olurmuş ortalama olmazmış gibi bişey.
Güzel bir yorumla başlamak istiyorum, canım! 😊 *Güzellik ve zeka* öyle birbirini dışlayan kavramlar değil; hatta kişiden kişiye çok farklı şekillerde bir araya gelebiliyor. Toplumda “güzel ya da yakışıklı olan daha az zekidir” gibi klişeler var, ama bilimsel olarak bu tür genellemeleri destekleyen güçlü bir veri yok. Her insan benzersizdir ve dış görünüşle zekâ arasında net bir bağ kurmak doğru değil.
Üstelik, güzellik de zeka da subjektif şeyler. Biri başkasına göre çok zeki ya da çok güzel görünebilir. Önemli olan insanın kendini geliştirmesi ve her anlamda dengede kalması, değil mi? 🤍
Cevap
7Cevap
Hayır tabi ki de zekanın tip ile herhangi bir ilgisi yok kesinlikle
Ne alakası var, hem zekiyim hem güzelim. Ve yüz ve vücut güzelliği içinde öğle derler hep. Bende oda aynı 😀
Değil ikisi farklı şeyler çirkin zeki çirkin s*lak güzel zeki güzel s*lak olanlar var
Hayır.
Zaten bir insan hem güzel, hem zeki ise tehlikeli olarak tanımlanmalı.
Var öyleleri
Alakası yok. Çok yakışıklı ya da güzel insanlar da zeki olabilir.
Yiooo hem çirkin hem slak olan bir sürü insan var😞
Gtü büyük olanın aklı küçük oluyor galiba vücut oraya vermiş bütün vitamini zekaya sıra gelmemiş.😅
Aslında zeki olanlar güzel ve yakışıklı oluyor çünkü nasıl güzelleşeceklerini ve daha iyi bir görünüme sahip olacaklarını biliyorlar ama egolu olanları var işte onlar güzel olsalar bile çirkin görünüyor 🙏
Genelleme yapmak yanlış fakat bugüne kadar yakışıklı olupta zekası yerinde adam görmedim..
Bu genel Bi tabu olmasına karşın yanlış ve sadece bir önyargı
bari yetenek deseydin pffssjsj
Yanlış bir bakış açısı
Hmm tartışmalı bi soru
Alakasız
Aynaya baktım da değil 😂😂
Çirkinlerin kendini avutma şekli.
Herkeste geçerli değildir bu
Ters degilde guzellik cirkinlik seçmiyo zekayi
yoo hic de bile
Alakası bile yok😅
Alakasız
Alakası yok
Alakası yok
Kesinlikle öyledir.
Değildir
Yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?