Kaslı sevmiyorum göbekli olsun dedikten sonra önüme çıkan erkekler jsjwjsjwjzj
yaraya göre değişiyor gibi şeyler demeyin, genelleme cevap verin.. 😀

Çokkk hottttt beybimmm 💥
Kaslı sevmiyorum göbekli olsun dedikten sonra önüme çıkan erkekler jsjwjsjwjzj
yaraya göre değişiyor gibi şeyler demeyin, genelleme cevap verin.. 😀

Çokkk hottttt beybimmm 💥
Rahatsız edici de değil, çekici de değil. Sonuçta o yara izi o insanın canını yakarak oluşmuştur. Bu çekici bir şey değildir. Ama rahatsız edici de gelmez bana.
Cevap
15Cevap
Harry Potter yara iziyle sorun yok
yara izlerini severim çekicidir
Bence gereksiz bir detay. Ama tabii benim bedenim değil , yapmak isteyen yapsın. Ama dediğim gibi 'gereksiz' bir detay.
Kaza sonucu olduysa hiç sorun yok, kendi serseriliğinden olduysa hoşuma gitmez
Kaslı, göbekli ve bol yara izliyim de seni tanımam etmem.
Yaşanmışlıklar, o yüzden kusur olarak görülmemesi lazım
Rahatsız edici tabi insan vücudun da bir şey olsun istemez
Bilmem dusunmedim hic bunu ama sevdiğim adamın vücudundaki izler çekici gelir belki
cekici ama bir yandan uzucu cani yanmis diye uzuluyorum
Göpeği boş ver kas iyidir dicem de bu da biraz hayvani olmuş🫣😝
Hayatta çok daha farklı sorunlarda var aslında
Evet var 🤔
Umarım çözersin hepsini
Çözüyorum merak etme. Buraya eğlenmeye giriyorum, hayat sorunlarımı anlatmaya değil. Öyelelerine yardımcı olun siz..
Yanlış anlama laf atmak için demedim iyi dilek anlamında söyledim 🙏
Ya kurşun izi sırtta on tane jsjdd
Üffff çok etkileyicii 🤤
Tam erkeksi dimi jxjx
Kurşunu yemesi atmasıdan daha iyi ya 😅sjehjdj ama yakışırrr ehhshjwmwhsh🤣
Senden korkulur valla jyjxjx jilet bile atarsın sırf iz olsun diye jxjxjxjx
Uzatırım dizime alırım elime jileti suhehs zaten resim öğretmeniyim sanat eseri yaparım beline suhejshwjshhsh🤣
Portre cizersin resmen 😂😂 kanlarıyla da boyarsin jxjx
Bak kan deme akşam akşam ahhesusjs 🧛🏻♀️
Aha vampiri de uyandirdik buyrun cenaze namazına jyjxjx
Asker olsa kılıç dönemi çoktan kapandı ldld
Cidden ya acaba nasıl oldu
Öğrenirsen söyle 🙂
Çok derin değilse itici olmaz
Ne çekici ne rahatsız edici
Rahatsız edici
aslinda ikisi de gelmiyor ya ahshahs
notr yani
Her türlüsü çekici bence🤧
Ne rahatsız eder ne de çekici gelir...
İz sevmiyorum pürüzsüz olsun
Abi yara izinin neyi çekici gelecek
Bende bilmiyorum kii, geliyo ama 😅
Yaa djjsjs ben hiç bu kısımdan düşünmedim 😅
ne yemiş bu adam sırtına
Bende düşündüm de bulamadım hem de bu uzunlukta 🤔
ayy kılıçmı acaba
Yok daha neler jsnsjs tamam bıçak dahi olsa bile yarayı bu kadar uzun ve derin açamaz jshej
Ya tabi ki rahatsız edicii
Outlast kaçkını gibi adam.
O ne ki 😅
Korku oyunu.
Rahatsız edici
Çekici yanı yok
Çekici gelmez😀
Çekici gelmiyor
Kız sakin 😄
Sakinimm 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?