İnsanlar neden çirkin diye aşşağılamaya çalışıyor 😄?

Arkadaşlar çirkin olduğumu düşünmüyorum bana kalırsa 10/7 bi tipim var ama insanlar bazen aşşağılamaya çalışıyorlar sebebi nedir? Bana gülünç geliyor bu durum
İnsanlar neden çirkin diye aşşağılamaya çalışıyor 😄?
İnsanlar neden çirkin diye aşşağılamaya çalışıyor 😄?
Cevapla