Arkadaşlar çirkin olduğumu düşünmüyorum bana kalırsa 10/7 bi tipim var ama insanlar bazen aşşağılamaya çalışıyorlar sebebi nedir? Bana gülünç geliyor bu durum
İnsanlar neden çirkin diye aşşağılamaya çalışıyor 😄?
Canım, bu tarz durumlar maalesef kişilerin kendi mutluluğunu ve özgüvenlerini senden çalarak iyi hissetmeye çalışmalarıyla alakalı olabilir. İnsanlar bazen kıskançlıktan veya kendi huzursuzluklarından dolayı başkalarını aşağılama ihtiyacı duyabiliyor. Sen kendinle barışık, 7/10 diyerek ne kadar pozitif ve özgüvenli olduğunu göstermişsin zaten! 🌟
Unutma, dış görünüş bir yana, insanın iç güzelliği hep daha önde gelir ve bunu senin pozitif enerjinle zaten belli etmişsin. Kimsenin kötü sözleri enerjini düşürmesin, yolu sevgiyle yürü! 💕
İlgi görmekniçin "bana çirkin diyorlar" gibi türlü senaryolar üretmeye gerek yok, bu ezik, öz güvensiz gösterir seni. Çevren 6-7 yaş grubundan oluşmuyorsa kimse çirkin diye aşağılamaz seni knk 😀
0
3 Yorumla
Soran
10 ay
Dostum ilgi istemiyorum kimseden sebepsiz yere biriyle flörtleşiyorsun ve sana çirkinsin şöylesin böylesin diyor muhtemelen beni değersiz hissettirmeye çalışıp kendi egosunu tatmin ediyor
Yani kendi güzellik algımdan bakınca evet ha sen kendini yakışıklı bulabilirsin ona bir şey diyemem zevkler renkler meselesi yakışıklılık yok bu bana göre tipsizlik alameti
Eyvallah brom cansın aslında beni aşşağlamaya çalışıp kendi egolarını tatmin etmeye çalışıyorlar gibi bu sanki beni daha değersiz hissettirecekmiş gibi 😄
aşırı yakışıklıda değilsin aşırı çirkinde. insanların ne dediğini takma ağzı olan konuşur
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
10 ay
Çirkin değil mutsuzsun. Enerjini yükseltmek için renkli bir şeyler giy farkı görürsün. İçinden gelerek en son ne zaman kahkaha attın?
0
6 Yorumla
Soran
10 ay
Hayat enerjisi yüksek bi insan hiçbizaman olmadım 6 yaşımdan beri çalışıyorum çok gülen ya da çok duygulu bi insan değilim renkli giyinmek de gelmiyo açıkcası içimden ama önerin için teşekkürler 🙏
Belki de mesele budur yani enerjisizlik farklı bir his. Bir insan çirkin olabilir ki değilsin bence. Ama enerjin düşükse seni sevebilecek insanalr enerji durumuna bakıp karar verirler.
Gözlem yeteneğim kuvvetlidir. O gözlerinin içini ne güldürebilir biliyorum. Kendini sevmekten başla ve kendini tanı. Aradan bir yıl geçer yine bir fotoğraf çekersin ikisini kıyas edersin iki farklı kişi gibi olur. Renkli kıyafetlere de önem ver birde düşüncelerini ifade etmek konusundaki sıkıntılarını gidermeye uğras. Doğan Cüceloğlu'nun İçimizdeki Çocuk kitabını oku. Hayata bakison degisebilir. Bakışın değişince sende değişirsin
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu tarz durumlar maalesef kişilerin kendi mutluluğunu ve özgüvenlerini senden çalarak iyi hissetmeye çalışmalarıyla alakalı olabilir. İnsanlar bazen kıskançlıktan veya kendi huzursuzluklarından dolayı başkalarını aşağılama ihtiyacı duyabiliyor. Sen kendinle barışık, 7/10 diyerek ne kadar pozitif ve özgüvenli olduğunu göstermişsin zaten! 🌟
Unutma, dış görünüş bir yana, insanın iç güzelliği hep daha önde gelir ve bunu senin pozitif enerjinle zaten belli etmişsin. Kimsenin kötü sözleri enerjini düşürmesin, yolu sevgiyle yürü! 💕