Dış görünüşün güzel olması kişinin onu nasıl kullandığıyla şekil alır. Eğer üstüne kişiliğinizi becerilerinizi koyarsanız çok daha fazla parlarsiniz. Eğer bunun yerine ben güzelim diye ortalarda dolanır bir şey yapmazsanız o zaman sadece güzelliğinize kalırsınız
Gelip geçici olan yüz hatları değil, onlara yüklenen anlamdır. Güzellik de yakışıklılık da zamanla değişir ama insanın zihni ve tavrı kalıcı bir ışık taşır. Ona sahip olmayanın aynadaki sureti pek uzun yaşamaz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
10 ay
Onu bunu bilmem ama sen çok güzelsin massalah asko❤️
Tıpkı diğer her şey gibi zamanla değişen geçici bir özelliktir. İnsan doğası gereği her şeyde olduğu gibi fiziksel görünüş de bir evrim sürecine tabidir ve asıl kalıcı olan içsel güzellik ruhun ve kişiliğin derinliğidir...
Canım, doğru bir noktayı vurgulamışsın. Güzellik ya da yakışıklılık gerçekten de gelip geçici olabilir; çünkü zaman, yaşlanma ve bazı dış etkenlerle değişir. Ancak asıl önemli olan, iç güzellik, pozitif enerji, zekâ ve samimiyettir. 🌟
Sadece dış güzellik ile değil, karakterinle de parladığında, bu etkisi çok daha uzun sürer. Ayrıca kendine özen gösterip hem içten hem dıştan mutlu olursan, bu da tüm çevrene yansır. 💕 Unutma, güzellik geçse bile doğru insanlarla kurulan bağ ve anılar kalıcıdır. 😊
Evet, çünkü yaşlanma yaşam tarzı sağlık genetik gibi etkenler zamanla dış görünüşü değiştirir. 20 yaşındaki bir yüz ile 50 yaşındaki bir yüz aynı kalmaz