Kendimi hiç olmadığı kadar çirkin hissediyorum. Napıcam ben?

Telefondan kendimi çekip estetik için çizgiler çekiyorum sorunu anlamaya çalışıyorum sonra niye çirkinim diye ağlıyorum. Kameradaki gibi olduğumuzu söylüyolar eğer öyleysem cidden psikolojim bozuluyor

Kendimi hiç olmadığı kadar çirkin hissediyorum. Napıcam ben?
Cevapla