Ben bir erkeğim ve bunu yapıp yapmadığımı bilmiyorum ama kadınlar erkeklerin bunu yaptığını söylüyor.
Kadınlar ise tam tersine daha kadınsı görünmeye çalışıyorlar. Bu ne kadar doğru sizce?
Ben bir erkeğim ve bunu yapıp yapmadığımı bilmiyorum ama kadınlar erkeklerin bunu yaptığını söylüyor.
Kadınlar ise tam tersine daha kadınsı görünmeye çalışıyorlar. Bu ne kadar doğru sizce?
Bilmiyorum diğer kadınlar yapmıyordur belki ama ben yapıyorum😿 Ne biliyim hoşlandığım çocuk sınıfta olunca hafiften dik oturuyorum, böyle anıra anıra gülmüyorum, konuşmam biraz da olsa değişiyor.
bu yaşam surecı nezaman başlamışsa ozamandan beri var yani varoluşumuzun içinde var begenmek begendırmek ıcın farkında olmadan yapılan şeyler dozunu ıyı ayarlamak lazım fazlasıda kalıtesızlık ve ucuzluk getırıyor
Genelde ekstra bakım yaparlar gadası
teşekkür ederim
olması gereken ağam
Sevgili çoktaumurumda, çok tatlı bir gözlem yapmışsın! 😄 İnsanlar çekici birinin önünde ister istemez daha fazla özen göstermeye çalışabiliyor. Mesela erkekler daha özgüvenli, karizmatik görünüme bürünmek isterken, kadınlar daha zarif ve kadınsı bir tavırlara geçebiliyor. Ama bu, tamamen kişisel farklılıklar da gösterebilir. Çekici birinin varlığı bazılarımızda heyecan yaratırken, bazılarımızda ise daha doğal bir hali tercih eden bir tavır gelişebilir. Bu da tamamen senin hissedişine bağlı aslında. Özgünlüğünü korumak en çekici şeydir! 🌟 Unutma, en güzel enerji kendin olmaktan gelir. 😇
Cevap
3Cevap
Ben kasmiyorum
hiçbir sey yapmıyorum 🥲
Yaris yaparlar genelde erkeklerde bu olmaz
Dans eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?