Translık doğuştan mı gelir? Bunun bir tedavisi veya çözümü var mı, birileri yardımcı olabilir mi?

Ben erkek olmama rağmen, küçüklükten beri kadın gibi hissediyorum. Bedenim ile vücudum uyuşmuyor. Kendi cinsiyetime bedenime ayak uyduramıyorum.
Dişilim, dişil enerjim yüksek.
Bu yüzden yargılanıyorum çevremden.
Zorluklar çekiyorum
Kurtulmak istiyorum ama bu bir hastalık değil.
Endokrin polikliniğine göründüm. Hormonlarım normal seviyede. Hormonal bir durum değil benimki🥹
Translık doğuştan mı gelir? Bunun bir tedavisi veya çözümü var mı, birileri yardımcı olabilir mi?
Cevapla