Bir erkek tipten kaybediyorsa denemesine gerek var mı?

Ben tipsizim 32 yaşındayım kadınların sadece tipe baktıklarını bildiğim için hiçbir hoşlandığım kıza açılmadım. Çünkü reddedileceğimin farkındayım. Arkadaşlarım çok kızıyorlar sürekli yalnız olmama ama benim elimde olan bir şey değil. Dene ne kaybedersin? Diyip duruyorlar. Bir erkek çirkinse sizce gerçekten denemesine gerek var mı?

Bir erkek tipten kaybediyorsa denemesine gerek var mı?
Cevapla