Çok güzel ama karakteri vasat bir kadın mı, sıradan görünümlü ama aşırı iyi biri mi? Hangisini seçersiniz ve neden?

Gerçekten merak ediyorum. Dış görünüş zamanla değişiyor ama karakter sabit gibi… Peki bir insan sırf çok güzel diye tercih edilir mi? Yoksa iyi kalpli olmak her şeyin üstünde mi gelir? Cevaplarınızı dürüstçe yazın 🌸

Güncellemeler
10 ay
Allah’tan dürüstçe cevap verin dedim 😂

Çok güzel ama karakteri vasat bir kadın mı, sıradan görünümlü ama aşırı iyi biri mi? Hangisini seçersiniz ve neden?
Cevapla