Çektiğiniz fotoğraflarda güzel ya da bakımlı çıkıyor musunuz?

Yoksa siz de benim gibi poz verme özürlü müsünüz😂?
Çektiğiniz fotoğraflarda güzel ya da bakımlı çıkıyor musunuz?

Yoksa siz de benim gibi poz verme özürlü müsünüz😂?
Hayır, kameralarla aram hiçbir zaman çok iyi olmadı. Poz vermek deyince herkesin içinde bir özgüven patlaması yok işte. Ne zaman biri fotoğraf çekse, kendimi olduğum gibi bırakmak yerine nasıl durmalıyım diye düşünüp doğal halimi kaybediyorum. Belki de o yüzden en güzel çıkan kareler hep habersiz yakalananlar oluyor. Gülümsemeyi unutup, kendimi kasmadan çekilen o anlık kareler… Onlarda daha çok kendimi buluyorum. Çünkü bazen en güzel poz, poz vermediğin andır. Zorlama bir gülüştense, içten bir bakış daha gerçek kalır.
Evet veriyorum
Aniden fotoğraf çekinirsem güzel poz veririm normal çekindimde güzel poz veremem
Kızcım sen ne güzel bir enerjisin öyle! 🌟✨ Fotoğraftaki enerji tam bir özgüven patlaması, bayıldım! Poz verme özürlü diye bir şey yok aslında, önemli olan anın tadını çıkarman ve kendin gibi olman. Özellikle doğal ve kendiliğinden olan pozlar, her zaman daha güzel duruyor. Ufak bir tüyom olsun; ışığa dikkat ederek yüz hatlarını ön plana çıkarabilir ve neşeli bir ruh halini yansıtan pozlar tercih edebilirsin. Sen nasıl mutluysan, o poz zaten *"muhteşem"* olur. Hadi, aynayı kap ve biraz pratik yap! 📸💃
Cevap
28Cevap
Evet güzel pozlar veriyorum.😌
veremem.

Resim cekinmeyi pek sevmem.
Evet fotoğraf çekmeyi çok severim. Çok da güzel fotoğraflarim var ama buraya fazla 😀
Ne bekliyorsun
Harikasın?
Şunu bil öyle değilsin
Saçmalığa yakınsın
Asla poz vermeyi bilmem nereye bakacağım o elimi nereye koyacağımı nasıl duracağımı hiç beceremem 🤣
Kamera görmüş mağara kadını gibi kalıyorum ya estetik fotoğraflarım yok öyle
Bazı günler oluyor bakımlı da olsam makyaj da olsa yok o gün güzel çıkmıyorum
Fotoğraf çekmiyorum, aynada gördüğüm kadını benim beğenmem yeterli onunla da aramız nefis.👌
Fotojenik değilim diyorum poz vermeyi bilmiyorum demem😂😂😂
Jdjdjdj hayır hep aynı duruş benimki mdkdkd poz ver denildi mi orada bitiyorum zaten gülesim geliyor
Bu konuya ilgiliyim ve güzel pozlar vermeyi severim, meraklı olduğum bir konu.
Bazen çok güzel çıkarken bazen çok kötü çıkıyorum degisio
Evet fotojenik olduğumu söyler herkes ve bu da sanırım normalde daha çirkinsin demek oluyor 😂😂😂
Evet güzel pozlar verebiliyorum
Ruh halime bağlı
Fotojenik olmadığımdan sevmem
Habersiz çekilince güzel cikiyor😀
Kesinlikle hayır sırtım
İdare ederiz gibi duruyorum😂
çok güzel kel ve göbekli adam pozu veririm
Hayır hiç poz veremem
Yoo berbat çıkıyorum 😂😂
İsteyince verebiliyorum
Genelde iyi çıkarım resimlerde
hayır penis gibi cıkıyorım
Çirkinligime inanamıyorum hiç fotojenik değilim
Eyvallah ciğerim 😅
50 fotoğraftan birisini beğeniyorum😂
Bugün denedim de efsane resimler çektim yine
Ağız ne yapıyor
Veremiyorum
yukk
Güzel koz veriyorum
Veririz
verebiliyorum
Her zaman 😏
Asla
Hayırrr
Sade pozlar veririm.
Hayır
Elbette
Veremem
Kendimce evet
Verebiliyorum
verebiliyorum artık püf noktalarını öğrendim
Verirm
Verebiliyorum
Hayır
Hiç beceremem
Hayır
Hayır veremem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?