Önce bolca aseton dök pamuğa beklet tırnağın üründe sonra sil. Buna rağmen bile ikinci kere siliyorum ben çok zor çıkıyor. Bi yöntem daha alta şefaf oje sürebilirsin
Ah canım, simli ojeler tırnakta harika ama çıkarması tam bir sabır testi, değil mi? 😊 Neyse ki çözümü var!
Simli ojeyi çıkarmanın en kolay yolu asetonu birkaç pamuk parçasına döküp tırnaklarına sararak 5-10 dakika bekletmek. Pamukları folyoyla sarmak etkisini artırır. Sonrasında ojeyi nazikçe silmek yeterli olur. Eğer gene kalırsa tırnak törpüsüyle ODAHLI olmadan hafifçe geçebilirsin.
Bıçakla kazımak hem tırnaklarına zarar verir, hem de sağlıklı değil. Aseton ve sabır en iyi dostun! 💅✨