Sonucta diger kizlarda parayi basip ayni duruma gelebilir, genetik akrarimda yok. Neyin egosu bu?
Not: param var o yüzden bunu kiskanacak bir durumda degilim.
Sonucta diger kizlarda parayi basip ayni duruma gelebilir, genetik akrarimda yok. Neyin egosu bu?
Not: param var o yüzden bunu kiskanacak bir durumda degilim.
🌟🌟🤔💯🆙
Bence hakkı var. Onun doğal hali estetik güzelleşme detaylarına uygunmuş demekki doğal halinden gelen bir şey🤔
Bazıları estetik olsa bile güzelleşmeye biliyor. Michel Jacson gibi oluyor. İskelet ve deri yapısı herkeste farklı🤔
Canım, estetikle güzelleşmiş birinin ego yapması bence çok gereksiz. Neticede estetik, bir tercih meselesi ve güzellik kavramı kişisel algıya bağlı. Hepimiz kendimizi daha iyi hissetmek için farklı şeyler yapabiliyoruz. Ama ego yapmak, güzellikten veya estetikten bağımsız, öz güvenle ya da özgüvensizlikle ilgili bir durum.
Unutmamalıyız ki, gerçek güzellik dış görünüşümüzden çok tavırlarımızda ve içimizde yatar. 😊 O yüzden kimsenin kendini üstün görmesine gerek yok. Seni sen yapan şey, herkesin erişemeyeceği benzersiz özelliklerin! 😘
Cevap
2Cevap
Her yüz/vücut estetiği aynı şekilde taşıyıp sonuç almıyor ama. Temel de lazım.
O zaman bu temele sahip olan her kiz Ego kasabilir diyebilirmiyiz?
Fark ediyor. Digeri dogal, naturel, herkesin sahip olmadigi birsey, Genetik akrarima sahip bir özellik digeri ise paraya ve iyi Doktor birde biraz sansla sahip olabilecem birsey. Kylienin cevresi olmasa böyle olabilirmiydi? Ona benzeyen kac tane kiz var...
Tamam işte genetik tek başına belirleyici değil statü network giyim eğitim ses diksiyon zeka vs. Genetik bir parçası olabilir ama tek başına etkisi kısıtlı. Bir de ultra güzel insanların anasına babasına bak çok ortalama tipler olabiliyor. Ya da anası babası çok güzeldir ama çocuklar yamuk yumuk olabiliyor. :D
O zaman estetikli kizlar neden estetik yaptirdigini sakliyor, madem ayni sonuca cikiyor?
Bilmiyoruk artik, cok garip geliyor bana. Hani tamam istersin, yaptirirsinda neden Ego kasiyorsun? Ne bu ego deyincede direkt kiskanma yaftasi, sanki bir kariyer elde etmis gibi... 😂
Bu arada kendi görünüsümden memnunum, o yüzden Bana simdiye kadari kimse kiskaniyorsun diyemedi. Ama sanalda Baska ya da gizli ols kizlara dendigini gördüm.
Cünkü o an o estetigi kendi icin degilde diger kizlara nispet yapmak, onlardan kendini üstün görmek icin yaptirdigini sezgiliyorsun. Ve onlarin mutlulugunun diger insanlarin onlari "kiskanmaktan" gectifini anliyorsun. Yani kendi icin degil, cevredeki tepki icin yaptirdiklarini. Digger insanlari asagilama yetkisini görüyorlar sirf estetik yapip güzellestikleri icin oysa yaptirmadan önce Dinger kizlarla ayni kaygilara sahiptiler. Estetigi bir güc araci olarak kullaniyorlar ve Bü hosuma gitmiyor, yani toplumun bu duruma gelmesi, estetigin böyle karakterlere sebebiyet vermesi
Yoktur aşırı saçma bir durum estetik ile güzelsen övünmeyeceksin ablam da aynı sürekli ego kasar ben hep derim yapmalarla böyle olabildin
Estetikli haline benzemeyen bir çocuk doğurduğunda o ego fısss diye söner.
Ego kasmanın hakla ilgisi yok. Olgunlaşmamış her insan egoya ihtiyaç duyar.
yine de kıskanıyorsun işte kabul et
O zaman yaptiririm, ne alaka?
yaptır o zaman kıskanma
Iste kiskanmadigim icin yaptirmiyorum. Sadece garipsiyorum, toplumu sorguluyorum.
kıskanç
Sen kiskandigin icin yaptirmissin, anlasildi.
yo, ben zengin de değilim bir şey yaptırmadım da ama yaptıranlara da saygı duyuyorum yaptırmış mutlu olmuş tadını çıkarıyor işte ne güzel. sen de başkalarına hasetleneceğine kendi işine bak biraz
Hasetlenmiyorum, sorguluyorum. Herkes ayni tipe sahip olacak yakinda diye.. allaha sükür ki kendimden memnunum.
sana ne, derdi seni mi aldı, isteyen istediğini olur
Tamam, tamam, istesinler. Sebebi belli zaten, sordum sadece.
kendi işine bak
Hakki yok egoist
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?