Gizli Üye(25-29)11 ayİkiside güzel..
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, güzellik tamamen kişisel bir algıdır ve herkesin tercihi farklıdır! 💕 Küçük göğüsler daha zarif ve sportif bir hava katarken, büyük göğüsler daha dikkat çekici olabilir. Burada önemli olan, senin kendinle barışık olman ve özgüvenli hissetmen. 🫶 Her beden kendine has bir güzelliğe sahip, unutma! Önemli olan, kendini seviyor ve mutlu hissediyor olman. 😘
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
11 ayBenimkiler küçük memnunum ağırlığı yok derdi yok
23 Yorumla- 11 ay
Seninkiler bizimkilere benzemiş kardeş 🥲
- 11 ay
Bı beni döver he
- 11 ay
O kaslar kaç senede yapıldı
11 ayİkiside güzeldir ama bir tanesi vardır sana özeldir.
0169 Yorumla
Soran11 ayDoğru
- 11 ay
Kadın güzel yaratılmış ucu küçük büyük sence kusur mu
- 11 ay
Seni bu soruyu sormaya iten şey ne?
Soran11 ayÖzgüvenimi kırıyor
- 11 ay
Sakın olumsuz düşünme özgüveninde yerinde dursun kırılmasın
Soran11 ayDoğruu
- 11 ay
Sen kendini bedenini sev ki öz güveninde enerji nde yüksek olsun
- 11 ay
Kafama takma her insanın bir kusuru var benimde var seninde var başkalarınında var bence insan kusurları ile güzeldir
Soran11 ayHaklısınız
- 11 ay
Bak yaşın kaç bilmiyorum ama internet araştır
Belli bir yaşa kadar gelişim süreci var
Soran11 ay21 im
- 11 ay
Doğum sonrası süt üretimi olunca da büyüme oluyor
Soran11 ayBen mevcut hali ile ilgileniyorum
- 11 ay
Kilo alırkende galiba büyüme oluyor kadınlar daha iyi bilir ama burada duyduklarım bunlardı
Soran11 ayBen pek almıyorum
- 11 ay
Tahminen kaç gibidir boyutu
- 11 ay
Beden olarak kaç
Soran11 ayYetmişbeş
- 11 ay
Sert edilecek bir boyutta değil en başından dediğim gibi
- 11 ay
Bak seni seven beğenen isteyen arzulayan her ne olursa olsun sevgilin ya da kocan olacak kişi seni bu halinle olduğu gibi ister ve sever
Soran11 ayPeki teşekkürler
- 11 ay
Öz güvenini dövdü etme bana kız 🤣🤣🤣
- 11 ay
Ucuda ufakmış zaten belanı mı istiyosun ne güzel işte
Soran11 ayAnlayamadım
Soran11 ayPeki
- 11 ay
Afferim doğru teşekkür ederim diyip durma arada sert çık tavrını rahatsızlığını koy lütfen
Soran11 ayNe diyeyim , doğru söylüyorsunuz
- 11 ay
Yaaa kız 🤣🤣🤣
Soran11 ay🤷♀️
- 11 ay
Neyse sağlıcakla kal benim abazalık zamanım değil iyi zamanıma denk geldin 🤣🤣🤣 abazalara da dikkat et zaten yorumdan belli ederler derdine iyi bak kal salıcakla
- 11 ay
🤣
Soran11 ayTeşekkür ederim dürüstlüğün için..
Soran11 ayDürüstlüğünüz
- 11 ay
Eyw rica ederim inşallah bu huyumdan da kurtulurum benim için dua et kardeş
Soran11 ayHer şey gönlünüzce olsun umarım bu huyunuzdan en yakın zamanda koparsınız. İyi şeyler yapın ki karşılığında iyi şeyler alın..
- 11 ay
Amin hoşlandığım kızında ufak 🥲 sevgilisi var ve benden gelişmiş düzeyde kız bazen her şey fizik değil bunu unutma kardeşim
Soran11 ayBelki de sizin için uygun değildir
Soran11 ayİstediğiniz şeyi elde edemediğiniz için bence böyle bir huyunuz var
- 11 ay
Olabilir ben ona denk değilim zaten sosyalde biri enerjili
Soran11 ayOnunkiler büyük olsa ne hissederdiniz özel değilse
- 11 ay
Bilmiyorum öyle bişey olsa geçmişte çok platonik yaşadım bu o kadar ağardı
Soran11 ayBazen uyuşmuyor bir şeyler
- 11 ay
Vardır bir hayır
Soran11 ayGeçmiş gitmişse peşine düşmeye gerek , elde etmek ya da sahip olmak her zaman mutlu etmez..
Soran11 ayOnunkiler büyük olsa ne hissederdiniz özel değilse? **
- 11 ay
Gene aynı durum gögüs leri için sevmedim
- 11 ay
Yüzü saçları güzeldi bana
- 11 ay
Bide gülüşü
Soran11 ayNe güzel
Soran11 ay::((
- 11 ay
En çok koyanda oda anime severdi
Soran11 ayBelki ondan daha çok seven birisini bulursunuz
Soran11 ay🙂..
- 11 ay
O beni sevmedi ki ben onu sevmiştim 😅
- 11 ay
İnstegram bile bulmuştum asosyalim
- 11 ay
orada itiraf etcektim olmadı en son muhabbeti olan ablanın birine sordum sevgilisi var
Soran11 ayAnladım, hayırlısı olsun onun hakkında da
- 11 ay
Zaten aynı göz akşam sarılıeken gördüm bitti bende
Soran11 ayBelki biraz daha acele etmeniz gerekiyordu
Soran11 ayHmmm
Soran11 ayGeçmiş olsun ne diyebilirim ki
- 11 ay
Giden gitti bitti yüzüne bile bakmamaya çalışıyorum
Soran11 aySevgi zor bir duygu.. bazen bi sınav oluyor bazen de ödül
- 11 ay
Saol dinlediğin içinde
Soran11 aySevmek sevilmek çok güzel bir şey bence. Fakat her şey denge üzerine kurulu. Birinin sevgisi , ilgisi , sadakati veya fedakarlığı biraz bile diğerinden az olunca o düzen bozuluyor
Soran11 ayRica ederim
- 11 ay
Benim için baya kıymetli hiç sevilmedim el ele tutuşma sarılma vs olmadı
Soran11 ayHer şey dokunmak değil ki zaten
Soran11 ayVe her şey vaktini bekler
- 11 ay
Haklısın yaşına göre olgun yazıyosun 😁
Soran11 ayHakkınızda hayırlısı olsun
Soran11 ayRealistim diyelim🙂
Soran11 ayBazı sıkıntılar öyle kafama takılmıştı benim de sadece
- 11 ay
Amin...
Geçmiş olsun 👍
Soran11 ayYani geçeceğini sanmıyorum ama teşekkürler
- 11 ay
Geçer bana da demiştin ya 🤣 inşallah geçer 😇
Soran11 ayAmeliyat olmadan sanmıyorum ama neyse
- 11 ay
Geçmiş olsun neyin var ki
Soran11 ayGöğüs hakkında soru sordum ya onu kastetmiştim
- 11 ay
Ya🤣🤣🤣 bende ciddi bişeyin var sandım ya hay senin o 75 lik gögüsünü 🤣🤣
- 11 ay
Mis gibi gögüs sakın ameliyat olmA
Soran11 ayNeyse..
- 11 ay
Sakın
Soran11 ay🙂🙂🙂
- 11 ay
Ciddiyim kıyma güzelliğine sen onlarla güzelsin 🌹
Soran11 ayİyi günler size de , kötü huylarınızı bırakmanız dileğiyle
Soran11 ayTeşekkür ederimmm
- 11 ay
İyi günler mesaj alıntı ben teşekkür ederim
Soran11 aySevindim😊
- 11 ay
😂🌹 görüşürüz
Soran11 ay😊😄.
- 11 ay
Sohbet buldum ya uzun uzun kanım kaynadı salamıyorum ya
- 11 ay
Nerelisin
- 11 ay
Neyse her güzel şeyin bir sonu vardır by
Soran11 ayÖzel hayatımı paylaşmıyorum maalesef 🙂
- 11 ay
Anladım mantıklı bir karar
Soran11 ayAma sohbet etmek sorun değil benim için , yani burdan
- 11 ay
Tamam o zaman 👍 benim sohbet etmek hoşuma gitti
- 11 ay
Kafana takılan başka bir soru varsada sorabilirsin
Soran11 ayYani buydu sadece, teşekkürler
Soran11 aySiz isterseniz sorabilirsiniz
- 11 ay
Şimdi sorcam şifa buda kişisel olcak
- 11 ay
Aşk hakkında
- 11 ay
Dur buldum erkeğin cidden maddiyatı önemli mi
Soran11 ayEvet
- 11 ay
Takipleşe bilir miyiz
Soran11 ayAma şöyle önemli , evleneceğim erkeğin bana bir hayat garantisiyle gelmesi gerekiyor aynı şekilde benim de ona. Hayatta kalmak için para şart bu bir gerçek. Para ile bana bir yaşam alanı verebilir , beni besleyebilir, belki çocuk yapıp ona güzel bir hayat verebiliriz. Tabi ben tek taraflı bakmıyorum. Bence kadın da eve para getirmeli. Ha erkek sadece kendisinin çalışmasını isterse kadın da evde oturmayı kabul ederse bu başka, apayrı bir konu ama diğer türlü iki kişi de çalışıp çabalamayın. Erkeğin her zaman parası bazen de fiziksel gücü yetmeyebilir , öyle olsa bile erkekler bunu zaten dile getiren insanlar değil. Hem benim gözümde evlilik karşılıklı bir mesele. Kadın da erkek de evi temizleyebilmeli , çocuk bakabilmeli , eve para getirebilmeli ki birbirlerinin yüklerini ve sorumluluklarını azaltsınlar.
Soran11 ayAma benim kastım kesinlikle çok para değil. Sadece erkeğimin benim , çocuğum ve yuvamız için çabaladığını görmek. Yokluk içinde de değil tabiki ama borçlarımız olmadığı sürece ben maddiyata çok takılmam
Soran11 ayBu arada üzgünüm kimseyle takipleşmiyorum.
- 11 ay
Anladım teşekür ederim burdan sana ulaşıruçım konuşuruz 😇
Soran11 ayRica ederimm
Soran11 ayBenim fikrim bu yönde.
Soran11 ayPeki ben bir şey sorabilir miyim?
- 11 ay
Kusura bakma işteyim yoğunluğa girmiştim
- 11 ay
Tabi sorabilirsin?
Soran11 ayProblem değil
Soran11 ayMerak ettiğim şey , erkekler sevdiği kızı cinsel olarak düşünüp hayal eder mi sizce , insan sevdiğine dokunmaya kıyamaz ifadesi safsata mı yoksa?
- 11 ay
Eninde sonunda işin içine cinsellikten girer
- 11 ay
Sevdiğine duygusu evet farklıdır ama ona da cinsel arzu duyar
Soran11 ayHmmm anladım teşekkür ederim
- 11 ay
Rica ederim
Soran11 ay🙂...
- 11 ay
Başka sormak istediğin soru varsa cevaplarım
Soran11 ayBu konuyu merak etmiştim sadece
- 11 ay
Anladım Ama Erkekteki istek arzu sevdiği kıza bağlıdır kız istemezse zorlamaz kıyamaz ama isterse de kayış kopar
Soran11 ayHaklısın
- 11 ay
Sevdiğine onun izni rızası olmadan dokunmaz sevgi vs gösterir işaret yapabilir isteyip istemediğini öğrenmek için
Soran11 ayBence de doğrusu da o
- 11 ay
Ama kimileride şeyler ya şimdi sevdiğine kıyamıyorlar ama başka kızlarıda hayvan gibi şey yapıyolar gizli takılanlar
- 11 ay
Herkes bir değildir ama var bu sitede onu gördüm
Soran11 ayKim kendine neyi yakıştırıyorsa ve ne şekilde anılmaktan rahatsızlık duymuyorsa onu yapsın
Soran11 ayBu site çok iğrenç yaratıklarla dolu
- 11 ay
Evli olduğu halde birden fazla hayatı olanlar mı dersin akraba içinde mi dersin her şey var insanı hayattan soğutan
Soran11 ayToplumun ahlaken çürümesi... iyi insan olarak yaşamak zor olmamalıydı..
Soran11 ayYazdığım soruda bile gördüm
- 11 ay
Çevremdekiler bile senide götürelim motoru açalım kadına götürelim vs diyolar
Bir iki kişi temizsin bozma kendini diyo - 11 ay
Özellikle bu tarz sorularda ben bile mizah yapmıltım ya
- 11 ay
Abaza ol adığım zamana denk geldim diye
Soran11 ayKadına götürünce noluyor? Hayır bu neyin başarı göstergesi?
- 11 ay
Yokluk eksiklik aslında bu
Soran11 ayMesela sorsalar o kadınla evlenmezler , pis görürler ama o " pis" kadınla birlikte olmaya da kendilerini layık görürler..
Soran11 ayYokluk değil bu. Yokluğu bir varlık ile tamamlar , eğer nasipse de evlilikle taçlandırırsın. Bu düpedüz ahlaksızlık
- 11 ay
Kadını sadece izledikleri cinsel filmlerden okudukları cinsel hikayelerden tanıyınca obje gibi kalıyor
Ama bir kadını olduğu gibi hayatı ile yaşamı kişiliği ile tanıyınca işte o zaman insan olduğunu bir hayatı olduğunu sorumluluğu yaşamı anlıyor - 11 ay
Evet hata diretilirse zamanla ahlaksızlık sapkınlık hastalık olur
Soran11 ayZaten o film ve hikayeler... okulda öğrenilemeyen derslerin açığını saçma şekilde ve bilinçsizce ordan kapatıyorlar
Soran11 ayZaten bağımlılık oluyor bir süre sonra
- 11 ay
Aynen birde zihnde boş yer kaplıyor aklı bulandırıyor
- 11 ay
Evet kırtulmasıda irade istiyorum farkındalık irade
Soran11 ayBeklenti kaybı bence
Soran11 ayÇok yanlış aslında
Soran11 ayİnsan kendinde kusur da bulur bi süre sonra
- 11 ay
Hem akla hem bedene zarar ergenlik döneminde gelişim bozukluğuna sebep oluyor hatta
Soran11 ayGel de onlara anlat
- 11 ay
Evet başıma çok geldi misal fizik yapıp belden yukarısını sormuştum kas olmuş mu iyi miyim diye beğeni arar oldum bir ara
Soran11 ayMidesine , uykusuna ve cinselliğe düşkün insan 3 kat daha köledir derler.
- 11 ay
Evet kesinlikle öyle
Soran11 ayEvet cinsellik önemlidir belki ama hayatta ondan çok daha özel şeyler var , yaşlanınca sohbet edebileceğin birisinin olması gibi...
- 11 ay
Bende uyku ve cinsellik var maalesef başta demiştim sana mide de spordan dolayı galiba oda var ben boku yemişim
Soran11 ayBir şey soracağım
Soran11 ayYargılamak için değil zaten haddime de değil
Soran11 ayHiç birlikteliğin oldu mu
- 11 ay
Evet kesinlikle hastalığında saplığında mutlu gününde acı gününde yanında biri olması
- 11 ay
Seni anne babandan iyi tanıması
- 11 ay
Sana mental olarakta iyi gelmesi sahiplenmesi
- 11 ay
Günlük hayatta ten tene hiç bişey yaşamadım
Ne el ele tutuşma ne öpüşme ne sarılma koklama hiçbir şey yok - 11 ay
Sadece sanaldan oldu resim görüntü video canlı video vs bunlarda günlük hayattaki psikolojimi bom bok etti
- 11 ay
Fiziken gencim öyle duruyorum ruhen de aptal gibiyim
- 11 ay
Öğrenme merak yetimi bile kaybettim eskiden güzel çizimler yapardım onları bile yapamıyorum isteğim olmuyor
- 11 ay
Kitap okuma çizim yazı yazma hiç. Bir isteğim olmuyor
11 ayküçük göğüs daha güzel postür duruş büyük memeden daha önemli
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 844 cevap paylaştı.
11 ayBüyük göğüs hatta dev göğüs.. 90b ve üzeri olanları çok seviyorum ya. Arasında uyumayı..
00 Yorumla
11 ayBüyük olsun lutfen ben buradayım desin yani
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayDokunmak avuçlamak ilgilenmek hepsini ağıza almaya çalışırcasına emmek böyle şeyleri yapmak iki taraf içinde çok özel olacağı için bence ne kadar küçükse o kadar da muhteşemdir
00 Yorumla
11 ayKçüğün büyüğü iyidir. Çok büyük sevmiyorum. Avcu biraz doldurup hafif taşıracak
01 Yorumla- 11 ay
Ucu, nokta kadar olursa no nı no
11 ayBüyğk göğüs dekoltede güzel. Açık olduğu zaman o güzelliği yok. Küçük veya orta daha iyi bence
04 Yorumla- 11 ay
Demezler 😀
- 11 ay
Bakılır sadece seksi duruyor onun haricinde ne oluyor ki
Güzellik & Bakım konusunda 633 cevap paylaştı. Göğüsün boyutu değil kimin olduğudur güzelliğini belirleyen.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
11 ayBüyük daha iyi ele avuca geliyor daha güzel emiliyor
00 Yorumla
11 ayBen aldırmayı Bile düşündüm koşarken iyi uyurken iyi erkeklerinde illa beğenenleri oluyor beni memem için sevecek sevmesin zaten o yüzden küçük
12 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 361 cevap paylaştı.
11 ayBüyük hoşuma gitmiyor küçük iyidir
016 Yorumla
Soran11 ayNeden peki
- 11 ay
Görünüş olarak büyük hoşuma gitmiyor sextede hoşuma gitmez baya sallanır ama küçük hem tatlı oluyor sıkması falan o yüzden küçük
Soran11 ay👍🏻
- 11 ay
Sizin nasıldır
Soran11 ayUfak
- 11 ay
Memnunmusunuz peki büyük olmasını istermiydiniz
Soran11 ayEvet
- 11 ay
Büyük olmasını mı istiyorsunuz
Soran11 ayEvet olabilir
- 11 ay
Neden peki küçük olmasını neden daha iyi değil
Soran11 ayBilmem, kadınsı hissettirmiyor sanki
- 11 ay
Hmm ama en iyisi bence küçüktür hoş gözükür
Soran11 ayKendi fikriniz.
- 11 ay
Evet öyle sphbet etmek istermiydiniz
Soran11 ayTeşekkür ederim
- 11 ay
❤️
Güzellik & Bakım konusunda 381 cevap paylaştı. dedemin göğüsleri daha güzel
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 750 cevap paylaştı. Büyük göğüs kesinlikle :)
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 624 cevap paylaştı. Lezzet olarak aynı
00 YorumlaOrtası yok mu
00 YorumlaKişiden kişiye vücut yapısına göre değişir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 aySevgilimin göğüsleri
00 YorumlaBüyük ama abartılı olmasın 😀
0169 Yorumla
Soran11 ay75 kötü mü
Soran11 ayAnladımm
Soran11 ayHayırrr
Soran11 ayHayır gerçekten
Soran11 aySiz de , ben teşekkür ederim
Soran11 ayBir şey sorabilir miyim? Sevdiğiniz kızın mesela sizin gerçekten istediğiniz kriterde değil diyelim , ne düşünürsünüz?
Soran11 ayHmm
Soran11 ayNasıl mesela?
Soran11 ayAyrılır mıydınız?
Soran11 ayHmm ☺️
Soran11 ayNe gibi , özel değilse?
Soran11 ayBaşıma da gelmedi değil dediniz ya onu merak ettim
Soran11 ayGerçekten çok kibar ve hoş bir hareketmiş
Soran11 ayVaktiniz varsa bi soru daha sorabilir miyim?
Soran11 ayDediğiniz gibidir 🙂😊
Soran11 ayPeki
Soran11 ayErkekler gerçekten sevdiği kızı arzular mı? Yani kıyamaz filan diyorlar, doğru mu? Mesela 4 sene boyunca benden hoşlanan biri oldu ama ben hiç şans vermedim, çünkü bir şey hissetmiyordum. Mesela bir şeyler hayal ediyorlar mıdır , anladınız yani. Yoksa böyle bir şey olmaz mı?
Soran11 ayİlginç
Soran11 ayBenim hoşlandığım kimse olmadı dürüst olmak gerekirse. Ama mesela o kişiyi aklıma o şekilde getirince bilmiyorum çok utandım. Karnım bi an ağrıdı nedensizce🙂😃 yani sanırım benim olsa da ben arzulayamayabilirim
Soran11 aySadece yoğun sevgi hissederdim
Soran11 ayİlginç şu yüzden , bazı erkekler seven sevdiğini arzular , yoksa kimi arzulayacak diyorlar ya. Sizin düşünceniz için dedim
Soran11 ayEvet
Soran11 ayAma diğer türlü çok utanmıştım düşünürken de
Soran11 ayOlsun
Soran11 ayPeki erkekler her kızla birlikte olur mu?
Soran11 ayYani duygu hissetmeden de
Soran11 ayNoldu?
Soran11 aySaçma bir soru mu sordum?🫠
Soran11 ayErkekler gerçekten ilginç canlılar..
Soran11 ayYani sizlik bir şey yok , her şey ortam , kadının cilvesinden oluyor, öyle demek😄
Soran11 ayPeki iyi bakalım
Soran11 ayNe gibi😁
Soran11 ayYani ben zaten hemcinslerimi savunmuyorum ki..
Soran11 ayDediniz ya sizde de ilginçlikler var
Soran11 ayMesela kızların ilginç tarafı ne sizce , fizyolojik ya da karakteristik özellikleri açısından?
Soran11 ayKonu dışına çıktım sanırım afedersiniz
Soran11 ayBiliyorum bende öyle anladım zaten
Soran11 ayKonuşulmayacak kadar küçük bir mesele mi yani 🥲🥹
Soran11 aySize yazdım ama takipleşmiyorum kusura bakmayın
Soran11 ay😁😁😁
Soran11 ayÖzelden yani
Soran11 ayTeşekkür ederim Sağ olun
Soran11 ayEvet okudum
Soran11 ayGüzel hikayeydi
Soran11 ayAklıma bizim derste işlediğimiz the gift of magi eserini getirdi. Dilerseniz bakın. O da beni çok etkilemişti
Soran11 ayBurdan yazın
Soran11 ayTeşekkürler iyiyim siz
Soran11 ayYazıyorum işte
Soran11 ayBuyrun
Soran11 ayCiddi değilim ki , normal bi tonda yazıyorum
Soran11 ayPek bir şey yapmadım , yemek yeme , toplama vs
Soran11 ayDediğim gibi
Soran11 aySiz?
Soran11 aySiz neler yaptınız? yani
Soran11 ayGüzel aktivite
Soran11 ayBahçe ile ilgilenmek çok huzur verici
Soran11 ayEvet kesinlikle
Soran11 ayAğaçtan meyve toplamak da çok eğlenceli
Soran11 ayHiç benlik yerler değil doğrusu
Soran11 ayElbette ama çok da ıssız yerler beni korkutuyor, tanımadığım biri gelir. Bi hayvan saldırır, elektrik olmaz gibi ihtimaller ürkütücü
Soran11 ayBahsettikleriniz gün içinde , herhangi bir aktivite yapılınca da düşünülebilir😃
Soran11 ayÖzellikle ıssız bir yere gitmeye gerek yok
Soran11 ayTercih meselesi tabi
Soran11 aySevdiğim insan ve huzur olduktan sonra her yer güzeldir
Soran11 ayAma bahçeli , balkonlu müstakil bir evim olursa , merkeze çok yakın ama insanlardan uzak bir yer belki...
Soran11 ayNasıl yani anlamadım
Soran11 ayYani bilemezsiniz ki , yeri gelir iki insan birbirleriyle ortak zevk anlayışına sahip olur sırf birbirleri için
Soran11 ayEvet aynen
Soran11 ayYüksek Lisans belki
Soran11 ayBelki özel kurumda çalışmak. Bilemiyorum hayırlısı
Soran11 ayDediğim gibii
Soran11 ayAynen öyle teşekkür ediyorum
Soran11 aySizin için de öyle
Soran11 ayBöyle daha iyi
Soran11 ayAslında özelden konuşan biri de değilimdir
Soran11 aySakıncası yok ama bu şekilde daha güzel benim için
Soran11 ay😃 Bir şey olmaz
Soran11 aySıkıntı değil
Soran11 ayTeşekkürler
Soran11 ayBaşka soracağınız, merak ettiğiniz bir şey var mı?
Soran11 ayYok öylesine sordum
Soran11 ayYok neden kıracaksınız ki
Soran11 ayAnladım ama problem yok
Soran11 ayEvet yani
Soran11 ayAyna karşısında başka ne yapılabilir ki😃
Soran11 ayMinyon biriyim , 54 kilo
Soran11 ayEl , dudak , saç olabilir. Huy olarak da bu soruyu bana değil beni tanıyıp gözlemleyen birine sormak daha mantıklı olacaktır
Soran11 ayYani ideali o mu bilmiyorum
- Güzellik & Bakım konusunda 448 cevap paylaştı.
11 ayİdeali güzel
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
11 ayKüçük.
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 936 cevap paylaştı.
11 ayBüyük ve dik.
00 Yorumla Küçük
01 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 376 cevap paylaştı. Görmek gerekir
01 YorumlaOrta bence
02 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayKocaman en güzeliii
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayNe bulsak dalıyoruz biz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayikiside
00 Yorumlaİkisi de güzel bence
016 Yorumla
Soran11 ayNeden?
Soran11 ayHayır
Soran11 ayPeki küçük uç mu , büyük göğüs mü
Soran11 ayHer ikisi de küçük
Soran11 ay75 ..
Soran11 ayB..
Soran11 ay21 ..
Soran11 ayAynen zaten sizi bekliyordum?
böyuk
02 Yorumla
11 ayBüyük olmalı 😁
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayBüyük dik 90 falan
03 Yorumla
Soran11 ayKüçük kötü mü?
Cevap sahibi11 ayEn küçük 85 olsun isterdim
Soran11 ayAnladım
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer