"kadınlar çirkin ya da yapay" diyerek beğenmediğini ifade eden bir erkeğin kendisinin de yakışıklı olması gerekmiyor mu?

"kadınlar çirkin ya da yapay" diyerek beğenmediğini ifade eden bir erkeğin kendisinin de yakışıklı olması gerekmiyor mu?
Cevapla