Göğüslerin fazla yukarıda olması avantaj mı?

Çoğu kişi iyi dese de v yaka veya bisiklet yaka giyince bile frikik veriyormuş gibi duruyor rahatsız edici bence

Güncellemeler
11 ay
Yukarda derken boynumla olan mesafesi kısa gibi çoğu arkadaşım straplez giyse bile bir boşluk oluşuyor
Güncellemeler
11 ay
Göğüslerin fazla yukarıda olması avantaj mı?
Cevapla