Ben kırmızıyı çok severim genelde kırmızı oje vardır farklı renk önerisi varsa alırım 





Bacaklar aynı benim bacaklar gibi bembeyaz ama benim bacaklar daha güzel kırmızı oje ayak tırnaklarıma daha güzel yakışır
Teniniz çok beyaz gibi kırmızı biraz cırtlak kalıyo bordo ya da siyah deneyin her parmağınıza ayrı çıkma teklifi ederler
Kız yaşına göre iyi
Kız değil erkek.
Cevap
26Cevap
Ayaklarında amma bakımsız duruyor gadası
Kırmızı ve canlı renkler
Muhteşem ötesi güzel gözüküyorsun tenin bacaklar muhteşem bir seksepaliten var Etkilenmemek elde değil
Erkek bacağı lan bu diyordum ki AKDJSLKFJKLSJSDKL
Pembe tercih ediyorum
Ben frenc yapan ya da siyah renk oje kullananları daha çok beğeniyorum
siyah, kırmızı, mavi arasında gidip geliyorum
Ye beni diyprsun ama öyle tuzağa düşmem. Ojeni de anca kulağına söylerim
Hey
Erkek bacağı baylaşma bir daha
Neden bu kötülüğü bize yaptın dayı
Abi niye iğrenç bacaklarını görmek zorundayiz
Yani amaç bacakmı göstermek tırnakmı sormak.🤣🤣🤣
Ateş kırmızısı yakışıyor
Şaka demiyorum hiç sarı denedin mi?
Erkek ayağı gibi bune 🤮
Hiç sürmedim 😄
Ayağa bak tekme atsa kısır eder
ayakların çirkin ne sürsen de kötü
Dünden beri profilinden çıkamıyoruz dur dur 😅
Kırmızı iyidir, öpülür 😅
1 like 1 öpücük kazandın o zaman 😅💜
Ayakta oje sevmem.
Benim bacağım daha güzel
Tırnağına kına yakmış
Kızlar travesti belli oluyor
Ayakta oje çok itici geliyor şahsi görüşüm
Mavi yeşil pembe❤️🎉🩵💚🩷
guzel renkler
Sürebilir miyim
Kırmızı makul
Siyaha yakın kırmızı güzel abi.
Carlos bacağı gibi
Yeşil
Yenir
ayağa oje mi sürülür
Kırmızı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?