Kocamı oje sürdüğüm için reddettim hata mı?

Dün tırnaklarıma manikür yaptırdım.
baya oje sürdürdüm neyse akşam oldu eve geldim eşimde yakınlaşmak istedi öpmeye başladı olmaz yeni oje sürdüm dedim (ojeyü öukarıp abdest almak zorunda kaldığım) için reddettim o da yok artık ya dedi siz ne düşünüyorsunuz

Kocamı oje sürdüğüm için reddettim hata mı?
Cevapla