Biraz kiloluyum diye sevilmeye hakkım yok mu?

Boyum uzun ama biraz kiloluyum herkes çokta kilomu göstermediğimi söylüyor ama ben bir şeyler yaparken ya da insanların yanında hep kilomu düşünüyorlar gibime geliyor sevgilim yok zayıfken de yoktu görüyorum herkesin bi sevgilisi var seveni var benim yok hiç sevgilim olmadı zaten ozguvenim yok yeni insanlarla tanışamiyorum da bu psikolojiden çıkmakta çok zir bazen yediklerimi kusmak bile geliyor içimden ama sonra ucunu alamam diye korkuyorum erkeklet bu kadar ince düşünüyor mu yüzümü begenem birisi yinede beni sevmez mi yda sohbetimi sevemez mi kilo verilecek bir şey hatta diyet yapınca veriyorum ama çok mutsuzum kimse beni sevmeyevek gibi geliyor

Biraz kiloluyum diye sevilmeye hakkım yok mu?
Cevapla