Çirkin kız aslında fakir olduğun için çirkindir?

Bu erkeklere bir aydınlanma olsun. Hani biz kadınlar paraya bakıyormuşuz sanki sizin bizden farkınız var. Birlikte olacağınız kızdan iyi dişler , güzel saçlar , iyi gözler , büyük göğüsler , büyük kalçalar , büyük dudaklar , pürüzsüz yumuşak cilt , sıfır göbek vs... Vb bir sürü şey istiyorsunuz da bunların hepsi parayla oluyor. Yani dişini lazerini cilt bakımını saç bakımını yapan dengeli düzenli beslenen kızların mutlaka belirli bir gelire sahip olması gerekir. dişini bile yaptırmamış sadece makyaj yapan bir kızla bu her şeyini yaptırmış kızı karşılaştırmak tabii ki de haksız rekabet olur. İyi de sizde parası olmayan yani çirkin olan bir kıza bakmıyorsunuz ki. Kadınlar para gözmüş aynen o yüzden kadınlar bütün kazandığı parasını sizlere güzel görünmek için harcıyor. Kadınlar para göz değil siz kadınlardan çok şey istiyorsunuz onlar da karşılamak için paraya ihtiyaç duyuyor.
Çirkin kız aslında fakir olduğun için çirkindir?
Cevapla