Obez bir erkekle tanıştırılsanız aklınıza takılır mı bu?

Birileri beni söylemiş ona benden habersiz çocuk da sosyal medyadan ekleyince detaylı gördüö fotoları. Kaç yıldır şişman. Şişman da değil obez. Böyle bazı fotolarda oturuyo önünde maşallah acayip yağ yığını. Ben kısa ve zayıf biriyim bu arada. Göbekten hiç hoşlanmam. Kendim 2 3 kilo alsam hemen geri vermeye çalışırım.

Ayrıca kilo harici de ilgimi çeken bir tip olarak durmuyor beğenmedim yani. Daha doğrusu yan yana düşünemedim ikimizi

Direkt konuşmanın başında istemediğimi mi söylesem ayıp olur mu

Obez bir erkekle tanıştırılsanız aklınıza takılır mı bu?
Cevapla