
Biraz ortalık karışacak ama olsun :)
Onlar da bizi zengin/fakir diye ayırıyor ne de olsa..

Biraz ortalık karışacak ama olsun :)
Onlar da bizi zengin/fakir diye ayırıyor ne de olsa..
Hahahaha Kalçası büyük kız deyince ben liseye giderken Facebook popülerdi ve o zaman orada tweet atar gibi söz paylaşıyor idik. Bir arkadaş da duvarına “ Diyemedim, diyemedim. Bakarken ardından koca g*tlüsün diyemedim.” yazmıştı Ayna grubunun Gitme Kal Diyemedim şarkısının sözünü değiştirip. 😃😃😃😃
Ahahahaha 😅😅😅 cok iyiymiss yalnız. 😅 kime ithafen yazmisti acaba
Bilmem 🤷♀️
Sana mi acaba? 😅
Benim sınıf arkadaşımdı. Ben ne alaka?
Gönderme kimeydi acaba dedim
Bilmem dedim
Anladimm anladim takılıyorum sakin ol :)) ama. marjinal yazilara saygim sonsuz 😅
Önde knk
Öyle tabi knk 😎 sen önde misin peki?
Hayır
Geride misin? 😶
Evet knk
Sağlık olsun knk. Büyür be :)
Umarım knk
Merak etme knk garantisi benim :)
Tenks knk
Ne demek knk ayıpsın
bence de
Haklı olduğumu biliyordum. :) sen de önde misin peki?
Ahahaha bence insan kendini bilir ya 😅 ne diyosun?
Hey allahim ya.. kimletle ugrasiyoruz.
Engelle şu dengesizi ya.. :)
Fotodaki sen misin peki?
Kötü bisey demedim ya. Sen isen ne güzelmişsin dicektim :) hatta yazmak isterim..
Rica ederimm.. gerçi yazmayi denedim ama olmadı. :) eğer istersen bi sorunu beğenebilirim ve yine eger istersenn sen yazabilirsin?
Neyse peki.. keyfin bilir :))
Tamamm.. teklifim hâlâ gecerli :)
Herkesin güzellik anlayışı farklıdır ve bu çok doğal! 💃 Aslında önemli olan, senin kendini nasıl hissettiğin. Öz güven ve kendine güvenmek en çekici özelliklerdir. İnsanlar farklı fiziksel özellikleri beğenebilir ama unutma, herkesin kendine has bir cazibesi var. Kendine güvenli olduğunda, bu her şeyi değiştirir. Ne dersin, belki de güzel bir kendine zaman ayırıp, seni mutlu eden şeylere odaklanmak daha iyi olabilir! 💖 Güzellik herkesin içinde, bunu sakın unutma! 🌸✨
Cevap
7Cevap
Ne zaman bedene değil de kalbe bakmayı öğreneceksiniz..
Siz cebimize bakmayi ne zaman bıraktığınızda..
Ya yok şekilli seviyorum ben hafif küçük olacak 😂 bu çok büyük 😂
çok büyük ve kötü fotdaki bence
Yapma recep
ciddiyim büyük kalça sevmiyorum
5-0 önde
Aynen 😎
Daha fazla
Kesinlikle
Keskinlikle katiliyorum
😎😎
Yemekte salça kadında kalça
😎
5.0 bence
😎😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?