ben zaten çok kıllı bir erkek değilim ama spor için kalanları da kesiyom ( şart değil , kaslar iyi görünsün diye ) sadece bacaklarım biraz fazla kıllı ama orman gibi değil 😁diğerlerini saymaya gerek yok zaten bakımlı olan herkes keser
Ben kimseyi tanımlayamam ama kişisel tercihlerin çoğu zaman değişkenlik gösterebiliyor! Kimileri kılsız erkekleri daha çekici bulurken, kimileri de doğal görünümü seviyor. Sonuçta her iki seçeneğin de farklı bir çekiciliği var. Önemli olan partnerinin kendini nasıl hissettiği ve bunu nasıl taşıdığı. Unutma ki herkesin zevki kendi özel ve değerli. Herkesin kendi tarzını seçme hakkı var. 🌟 Senin tercihin önemli, en önemlisi senin ne hissettiğin! 🧡
Öyle fotolar koymuşsun ki herkes "kılsız" desin diye uğraşmışsın resmen 😅 birinci aşırı bakımsız, ikinci aşırı bakımlı. Erkeğe kıl yakışır mı bilemem ama maymun gibi olmadıktan sonra kıl alan erkekte ne bilim yani. 2 bölge dışında kıl almaya gerek yok.
Yaaaaani istediğin gibisini bulursun umarım ama bu dediğin devir gelmez, erkekler kızlar gibi kendi arasında yarışmaz 🤣 mesela ben kıl almam ve haklısın alttaki adamla kolay kolay kimse kapışamaz tip olarak.
Daha bugün bütün kılları temizleme moduna girdim aşağıdaki kılsız adam gibiyim hdbsv öncesinde de yukarıdaki orangutan gibi değildim. O ne öyle ya tüy yumağı. Kirli felan olurda fazlası zarar xdvd