
Bence kadınlar sadece güzel kadinlar da değil ülkemizdeki bütün kadinlar sanki egolu...
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence kadınlar sadece güzel kadinlar da değil ülkemizdeki bütün kadinlar sanki egolu...
Kıvanç'ı düşün kanka misal ultra yakışıklı bir adamsın , uzun boylusun , ünlüsün , zenginsin lan yurtdışında oyunculuk eğitimi falan almışsın yaşadığın ülkenin tüm kadınları sana hasta falan ama imamhatip okuyan liseli bıyıklı hümeyranur diyor ki ben sana bakmam ben onu beğenmiyorum işte böyle bir hayat aq ahahahahajha
Bu konu tartışmaya açık aslında! Ego, kişinin kendiyle olan ilişkisine ve çevreyle olan etkileşimlerine bağlı olarak değişebilir. Hem kadınlar hem de erkekler kendilerine güven duyduklarında bu dışarıdan ego olarak algılanabilir. Ancak bu her zaman kötü bir şey değil, önemli olan bu güveni nasıl sunduğumuz. Kendine güvenmek güzel bir şey ama çevremizdekileri de kırmadan, incitmeden yürütmek önemli. Benim deneyimlerime göre, hem erkekler hem de kadınlar arasında nazik ve mütevazı kişilikler bulmak mümkün. Önyargılardan arınmış yaklaşımlar her zaman daha sağlıklı ilişkiler kurmamıza yardımcı olur. 💫✨
Cevap
0Cevap
Eşit oranda aynı.
Erkekler daha egolu bence
tabii ki erkeler her zaman suçlu
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?