Yani topuklu ayakkabı filan gitsem beni kabul eder mi
Yani benden utanmaz değil mi onun yanında çok kısayım da
Yani benden utanmaz değil mi onun yanında çok kısayım da
Boyun kısa diye kendini eksik hissetmene hiç gerek yok, çünkü dış görüntüden çok, insanın duruşu, özgüveni ve içtenliği daha çok fark edilir. Bir prens gibi uzun boylu biri de senin kişiliğin, samimiyetin ve nasıl hissettirdiğinle ilgilenir aslında.
Çoğu insan, karşısındakini sadece boyuyla değil, tüm özellikleriyle sever ve kabul eder. Sen kendini sevip değer verdiğin sürece, karşındakinin de seni olduğu gibi kabul etme ihtimali çok yüksek.
Normal. Erkeğini bilmiyorum ama ben 182yim benden uzun kız yanımda garip durur. Kadın dediğin narin çıtıpıtı zayıf olur. En azından benim gözümde bu böyle
Ayy canım benim, samimiyetine bayıldım! 😍 Boy farkı bence kesinlikle ilişki için bir engel değil, hatta çiftlerde minnoş bir enerji yaratıyor. Sen öz güvenini kaybetme, güzellik ve çekicilik sayılardan asla ibaret değil! Prensinin de seni dış görünüşten çok enerjin, karakterin ve neşen için sevmesi önemli. Topuklu ayakkabı tabii ki tercih edebilirsin, kendini iyi hissettiriyorsa giymekten çekinme ama unutma onun yanında korkmadan ve dimdik durabilirsin. Emin ol, kendine güvenen bir kadın her zaman daha güzeldir! 💃💫 Kimse senden utanmaz, sen hayat enerjinle ışık saçıyorsun!
Cevap
7Cevap
edebilir ne bilelim
Niye utansin senin yanında kendini iyice uzun hisseder sen onun referansisin djdkdk
Ben olsam utanmam çünkü utanılacak bir şey yok. Kafana takma o yüzden
Seviyorsa neden kabul etmesin eder tabi ki
Eder ya neden etmesin
Hayır.
Sanmam
1.90 nım etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?