- Güzellik & Bakım konusunda 316 cevap paylaştı.
1 yılTebrik ederim , maalesef günümüzde genç erkekler , saç baş sakal karışık darmadağın geziniyorlar ve bunun ilgi çekici olduğunu düşünüyorlar ama gerçekten işin aslı hiç öyle olmuyor. Birde bu aykırılık ayakları varya , ben özgürüm vb. Kendilerinden geçiyorlar dünya umurlarında değil bir de maalesef erkeksi hissiyatları kayboluyor gerçekten üzülüyorjm
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılO kadar bakım yapmaya degecek kız olsa akşama kadar bakalım kendimize ama hepsi para peşinde. İstisnalar varsa saygı duyuyorum. Belkide bana öyleleri denk geldi. Standart bakımını yaparim. Özellikle bir kız var hayatımda diye bakım seviyemi artitrmam. Nihayetinde ciddi bir ilişki ise evlenince nornal bakım seviyemle muhattap olacagi için kizcagizda şok olsun istemem. Bekarken böyle degilsin gibi
02 Yorumla- 1 yıl
Kendin için yaparsin tabide.. benim için özellikle bakım yapmak isteyen.. yapan.. paraci olmayan.. gercketen seven.. değer verip bunu hissettiren bir kiz için özel olarak bakım seviyemi artitmam mümkün.. ama öyle bir kız denk gelmedi daha bu yaşima kadar. Belki evlenincede bana bu duyguları yaşatmaya devam ederse bir aliskanlik haline de gelebilir.. kalicida olabilir. Ama boyle bir kız daha tanımadım.
1 yılHepsi bakımsız değil, diğerleri ise belki de geniş yaşamayı seviyor yani sevgililik işlerinden uzak olabilirler ve bu yüzden de evliliğe kadar dikkat etmiyorlar olabilirler ama bu da çok saçma zaten.
02 Yorumla- 1 yıl
1 yılEl yüz yıkamayı bakımdan sayıyor onlar.
Kendileri Recep İvedik gbi takılır ama kadında kıl tüy olmasn yk şu olmasn bu olmasn die konusurlar birde. Sen nesn de öyle bı kadn seni secsn insan bı düşünür710 Yorumla- 1 yıl
benim yazmam konuşmam beni alaka eder dış kapının mandalı olan seni değil , kuyrugna bastm sanrm bı atladn sn 😄
- 1 yıl
- 1 yıl
E oğlum saldırıyosunuz sonra kadınlar nıye böyle sızde kendinize bakın baba doğru diyolar şimdi ben bakıyorum misal kişinin kendisine kalmış
- 1 yıl
Bravooo kizzzzz ♥️♥️♥️♥️♥️♥️💖💖💖✨
- 1 yıl
Her traş sonrası maske yapıyoruz ya da parfüm roll on kullanıyoruuz dıye erkeklikten çıkmayız heralde
- 1 yıl
Kullanıcı adına yakışır cvp tebrikler yorumda kuduranlar Recep ivedk soyundan gelenler ondan saldırı amaçları
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, bu sorunun cevabında kesinlikle sana katılıyorum! Gerçekten, cilt bakımına, güzel kokmaya, temiz ve özenli giyinmeye zaman ayırmak hiç de zor değil ama gel gör ki bazı erkekler hala bunu lüks görüyor. Oysa bakımlı olmak özgüveni de artırıyor, insanın kendine değer verdiğini gösteriyor. Belki de alışkanlık meselesi, ya da “erkek dediğin dağınık olur” gibi eski kalıplardan henüz tamamen sıyrılamadılar. Neyse ki her zaman istisnalar da var, bakımlı erkek gördükçe içim açılıyor! ✨ Sen böyle özenli olmayı bırakma, güzel kız! 💖 Bakım, kendini mutlu etmenin en keyifli yollarından biri!
30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 505 cevap paylaştı. Ben oldum olası temiz ve bakımlıyım. Günlük sakal traşımı, haftalık koltuk altı ve kasıp traşımı olurum. Traş sonrası balsam ve kıstın kullanırım.
Dişlerimi her sabah uyanınca ve akşam yatmadan fırçalarım. Ter ve koku önleyici roolon ya da deodorant koltuk altıma sürmeden dışarı çıkmam. En geç gün aşırı duş alırım.
Partnerimle birlikteysem yatağa girmeden ve sabah yataktan kalkınca duşumu alırım. Her duş sonrası temiz beyaz iç çamaşırları giyerim. Elbiselerim de temiz ve ütülüdür hep. Çevreme ve çok yakınlarıma her yönden pozitif enerji veririm. Güzel düşünür güzel bakıp güzel yaşarım. Güzel günler herkese. Seviliyorsunuz. 😎🌸🍃20 Yorumla
1 yılHocam bence temizlik gerçekten önemli. Ki senin bu bahsettiklerin bakım değil zaten, temiz olmak için. Bir erkek erkekliğini kanıtlamak için ter kokmamalıdır bu konuda haklısın. Ama saç sakal herkes için aynı geçerliliğe sahip değil ki günümüzde saç sakal uzatan insanlar mecburen bin tane bakım yapıyor çünkü insanlar onun görüntüsüne bile laf ediyor ( kızlardan uzun saçı olan erkeklerden bahsediyorum) Yani bence temiz olunmalı, olmalıyız ( bakımlı olmak kişisel tercihdir). Bugün günümüz şartlarında bir roll-on 100 lira civari, şok ta satılan normal bir parfüm 300 lira civari. Çokta zor değil yani azcık güzel kokup bir de yıkanmaya dikkat etmek :)
10 Yorumla
1 yılPisler çünkü o yüzden 2 gün duş almayım saçımı yakasım geliyor ter ve ayak kokusu kadar insanı irite edici bir şey yok en başta zaten bunlardan ben tiksninen bir adamım kendimim ki dahi olsa ki bugüne kadar hiç kimseyi bu şekil rahatsız etmemişimdir.
12 Yorumla- 1 yıl
Valla benimde yok bak misal çalışmıyorum şu an haftada bir evden dışarı çıkarım ama yattığım kıyafetle oturmam günde 2 kıyafet değiştiririm. Hafif bir terlemişim af ederin az önce bak ikinci kez temizlenip deodorant sürdüm harbi tiksinç bir şey çünkü otobüste orada burada tulum peyniri gibi kokuyorlar insanın kendisi rahatsız olmalı önce ıyy
Gizli Üye(30-35)1 yılDiş fırçalamak? En başta yapması gereken şey unutma onu da yapmıyorlar ki. Parfüm her erkek sürmüyor. Güzel giymekte zevklerine kalmış. Saç sakal oluyorlar ama ne zaman? Maalesef durum böyle kendilerine gram bakmıyorlar ama bakımlı arıyorlar. Bakımlı bakımlıya baksın valla bakımsız da kendi gibi birini bulsun. Kız içinde geçerli bu.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılTopum olarak erkekten kimse bir şey beklemiyor bir kısım azınlık insan ve Z kusaginda bakımlı insanalr var biliyorum ama geneli saç sakal birbirine karışık sanki sokakta yaşayan aylardır yıkanmayan insan gibi geziyor. Kadın herşeyi yapmalı hem anne olup hem bakımlı olmali falan ama erkeker sadece kendi bedenelrine vakit ayrıldıkları zaman bekarken bile lağım gibi kokuyor. Haklısın sen nasılsan öyle birini aramak hakkın
43 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKadınlar içinde aynısı var maalesef. Sanki aylardır şu kesilmiş gibi yaşıyorlar.
Güzellik & Bakım konusunda 969 cevap paylaştı. Vallaha bizim ailede ki erkekler baba kimlik en azından babam ve amcalarım dedem de öyle miş Allah rahmet eylesin
Her iki amcam da bir saat bakım yapar 🤣🤣 sakallarına ayrı bakım saçına ayrı bakım mi dersin ne dersin bilemedim babam daha çok dış görünüşüne önem veriri uyumlu giyinir parfüm sıkar saçlarını tarar her gün uyanır uyanmaz 😅😅
20 Yorumla
1 yılÇevrenizde bakımsız erkek görüyorsanız bir şey diyemem ama bakımlı erkek de var. Şimdi 10 arkadaşım varsa 2 tanesi bakımlı yalan yok. Örnek ben yüzümü yıkama jeli olmadan asla yıkamam, parfum, cilt kremi mutlaka kullanırım. Arada maske yaparım. Koltuk altı pudra, C vitamini vs. Çok detaylı olmasa da bir kısmı Bence her erkek için olması gereken şeyler
00 Yorumla
1 yılKızlarında öyle kızlardan çok daha hijyenik erkekler var nasıl olsa kızlar temizdir etiketinin altına saklanıp iç çamaşırını günlerce değiştirmeyen elini yıkamayan çoook var cinsiyetçilik yapmayalım bence🙂
22 Yorumla
1 yılOff gerçekten öyleler kendileri mağaradan çıkmış gibi ağızlarında açtırsak kadin guzel giyinmeli bakımlı olmalı falan yani Allah herkesi dengi dengine yazsin
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 406 cevap paylaştı.
1 yılbirde altın sarısı dişlerine leş kokularına bakmadan bakımlı kadın isterler
50 Yorumla Tarzanlığı seven seviyor işte napsınlar 😄
Bakımlı güzel kadın ararlar ama iş kendilerine gelince bana dokunmayan 🐍 bin yaşasın mode one 😒
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBU bahsettiğiniz şeyler bakım değil temizlik. Saç sakal işine karışmak-m zira ben ikisini de saçma sapan severim. Ama temiz giysi, kötü kokmama, sağlıklı nefesler vs bunları yapmayan kadın erkek gariptir.
00 Yorumla Kadinlardan gozlerini alamadıkları için kendilerine bakım yapacak zaman kalmiyor
10 Yorumla
1 yılBir de buna rağmen pürüzsüz bir cilt isterler. 😂😂😂😂
10 Yorumla
1 yılBu bakimli olmak degil ki insan olmak 😅😀😀
10 Yorumlaİki haftada bir saç tıraşı oluyorum işim gereği günlük sakal tıraşı oluyorum parfüm koleksiyonum var acaba bu bakımlı olmam için yeterli mi eğer koleksiyonu merak ediyorsan benimle iletişime geç🫶😘
00 YorumlaToplumda “erkek dediğin döşü kıllı olacak” “erkeğin silağı sakalı bıyığıdır” “erkek adam vurdumu oturtacak” gibi gibi algılar olduğu ve erkek çocukları bu yönde yetiştirildiği için en önemlisi sikleri olduğu için ağda yapmaları, yüzlerini yıkamaları sakal bıyık traşı olmaları yadırganıyor. Nedeni bu
00 Yorumla
1 yılKadınları aşağılıyolar da ondan. Bizden bişey istemeyin modundalar. E salıyolar doğal olarak. Nasılsa kadınlar bizi böyle kabul eder diyolar. Kendileri için de bişey yapmıyolar çünkü mutsuzlar aslında. Erkeklerin çoğu mutlu olmayı bilmezki
Böyle tipleri istemeyin kızlar doğal seçilimle yok olsunlar..
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 911 cevap paylaştı.
1 yılEvet ya bakımlı erkekler çok hoşuma gidiyor benim de. Ama etrafıma bakınca pek bir bakımsız erkek göremiyorum. Bazıları da bakım deyince sadece parfüm sıkmak anlıyor o ayrı konu..
00 Yorumla
1 yılBakım konusunda en çok saçıma özen gösteriyorum ama diğer detayları da ihmal etmem. Sonuçta erkekte bakım sadece bir seçenek değil, bir gereklilik.
00 Yorumla
1 yılKendi adıma konuşmam gerekirse galiba kendime gereken değeri vermediğim için bir de psikolojimin kötü olduğu dönemler salıyorum kendimi. Bence de her şeyden önce insan kendisine değer vermeli ve bakmalı. Ne yalan söyleyeyim paçoz gibi dolaşmayı da seviyorum çok dikkat çekmiyor diğer türlü çok fazlasıyla dikkat üstümde oluyor sevmiyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıloff bir de ter kokusunu kapatmak için parfüm boca edip daha da kötü kokanlar var, midem bulandı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇünkü bakımlı olmayı gay olmakla bağdaştırıyorlar, erkek adam şunu yapar mı erkek adam bunu yapar mı sonuç ise bakımsız tipsiz bi erkek. Ama bu bakımsız tipsiz erkeklerin, kendilerine en güzel bakımlı kadını layık görmesi de ayrı bi saçmalık 🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYa MK dünyanın en büyük sanatçısı bu ülkeye geldi ve kızlar ter kokuyordu dedi. Sen bugün çıkmışsın kolunun teriyle erkek merkek diyorsun. Acınası olmayın yeter artık.
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBen ne alıncam ya önce kendi bokunu temizle de sonra karşı tarafa bakarsın. Bu mantığı çözememen de benim sorunum değil.
Güzellik & Bakım konusunda 442 cevap paylaştı. Üşeniyorum. :D 2 günde 1 duş ve günde 1 kere diş fırçalamak yetiyor. :D kıyafetlerimi de annem alıyor.
00 Yorumlatürkiyede erkekler ve kadinlar ikiside bakimsiz bo.. k gibi kokuyorlar hıc bı ülkede böyle kokan pis ınsan görmedım maalesef
00 YorumlaBen açıkçası koku konusunda çok dikkatliyim çünkü bir süre sonra kendim rahatsız oluyorum saç bence uzun daha iyi sonuçta temizlik imandandir
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 644 cevap paylaştı. Çünkü kendilerine saygıları yok ilk başta bırak karşındaki insan saygı göstermeyi.
02 Yorumla- 1 yıl
Zaten başkası için değil kendin için kendi özgüvenin için yaparsın bence bakımı hiç mi içlerinden gelmiyor ya
- 1 yıl
İçlerinden gelmez onların. İlk başta bir kızdan hoşlandığı için bakımlı gibi gözükebilirler ama alıştıkça da yine eskisi gibi oluyorlar bakmıyorlar. Öyleleriyle hiçbir kız birlikte olmaz.
Gizli Üye(18-24)1 yılHele bazı erkeklerin ağzı pis kokuyor ama farkında degiller
10 Yorumla
1 yılAlışkanlık edinmemişler
10 Yorumla
1 yılGüncellemeye patladim lskdlsldflf
22 Yorumla- 1 yıl
Töbeeee
1 yılAileden eğitim, kültür ve terbiye olmadığı için yüksek ihtimalle.
00 Yorumla
1 yılBen ortalama bir Türk kadinindan daha bakımlıyim
00 YorumlaBazıları yüzünü sabunlamıo bile erkek adam öyle yapmaz diye diye🤣çoğu roll on kullanmıyo
00 Yorumla
1 yılKadınların boya badanası daha sahtekarca. Korktuydum, birinizi yıkanmış gördüydüm de..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBakım ve suslenmek ayri seyler. Ellerimi yuzumu saclarimi mutlaka yikarim. Koku surmek flnda bakim degil.
Kizlarin yaptigi seylerin %90 ı ekstra , temizlik uzerine degil yani.
00 Yorumla
1 yılBiz play stop tuşu olan basit canlılarız
Yıka ve çık00 Yorumla
1 yılAynen ya çok haklısın inan zor bişe del ben her hafta berbere giderim bakımımı yaparım
00 Yorumla
1 yılÇöplükte kargalar gezer bülbül ise gül bahçesinde. Sen kargaysan biz ne yapalım
00 YorumlaBunlar bakımı kendi çapında feminen buluyor sanırım
00 Yorumla
1 yılÖylelerinin kendisine saygısı yok. Ama gel gör ki bizim kadınlar öyle kekolara tapıyorlar
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı. Bakımsız insanın kendine saygısının olmadığına inanırım kadın ya da erkek farketmez
00 YorumlaTemizlik önemli ama metroseksuel modası geride kaldı
00 YorumlaYoo gayet bakımlıyım her hafta tüm kıllarımı alırım popoma kadar
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBakım zor bir şey değil erkek için aslında kadınlardan daha kolay
00 Yorumla
1 yılbakım yapan erkek biraz şey algısı var ondan çekiniyorlar bence
00 Yorumla
1 yılBen bakımından geçtim bi deodorant sıksalar kafi
00 Yorumla
1 yılHepsi öyle değil ama kızlarla kıyaslarsak doğrudur erkekler daha bakımsız. Bilemiyorum tek hücreli olduklarındandır belki (bakımlılara lafım yoktur 🙏🏻🙏🏻)
02 Yorumla- 1 yıl
Denk gelmeyi bırak, bakımlı olmayan erkekle işin olmasın bebişim ya! Erkekte zaten önemli iki tane dış özellik vardır: Birinci; bakım, ikinci; kastır diğerleri erkek değildir.
Y@rram sende s. k. t. r git artık boş yapma sürekli erkek erkek senin gibi tek hücreli canlıları kaldırsınlar artık şu siteden amip gibisiniz gerçekten.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHenüz hiçbir ortama girmiyorum, işe başlamadım, sevgilim yok, hayatımda karşı cins kimse yok...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBakımsız kadın emin olun bakımsız erkekden çok daha fazla iticidir
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKadın bakımsız olunca üzerindeki pis koku 100 metre öteden yayılıyor regl olma durumları falan varya hani sizde
Gizli Üye(30-35)1 yılKadınlar kavga anında niye
Hep kırıcı , bencil , egoist
Özür dilemeyi bilmiyorlar011 Yorumla
Cevap sahibi1 yılGenelleme yapmıyorum
Ama kadınların yüzde30 u böyle
Cevap sahibi1 yılArtı erkeklerde çalışmaktan bakıma vakit bulamıyor
Cevap sahibi1 yılKolay mı sanıyorsun eve gel söylenen hiç bir şey beğenmeyen kadın. erkeğin tek istediği eve geldimi güler yüz.
Cevap sahibi1 yılBen çalışıyorum eve geliyorum en ufak söylenmeye başlıyor annem , ablam valla çalışmak daha iyi
Cevap sahibi1 yılBide iki taraflı düşün
Cevap sahibi1 yılAma kardeşim erkekler yorgun oldumu üşengeç olur kadının onun zorlaması yönetmesi lazım
Cevap sahibi1 yılBiz erkekler odunuz anlayın artık bunu
Gizli Üye(25-29)1 yılBakım çok önemli her zaman bakımlıyım aşırı dikkat ederim kendime de karşı tarafa da
07 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBenimde tip bile o kadar önemli değil ama bakım şart çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır
Cevap sahibi1 yılTabi ki geçerli iki taraf içinde yazabilr miyim sana
Cevap sahibi1 yılUyuma yazdm😂
1 yılValla kendı adıma diyebilirim kı 2 günde bir duş alırım sakal sevdiğimden uzatırım ama kademeli olarak kısaltarak şekil veririm genelde parfüm veya deodorant kullanmayı ihmal etmem
00 Yorumla
1 yılStandart bakımlı erkeklere de gey muamelesi yapan kadınlar var maalesef. Sonra eril enerji muhabbetine hanzolarla takılıp travma modunu açıyorlar bazı kadınlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılPeriyodik mı yoksa kestirimci bakım mı yapıyorsun?
00 Yorumla
1 yılValla çoğu kadından daha bakimliym bırak ağız kokusu ter kokusunu ayaklarım dahi kokmaz 😉
00 Yorumla
1 yılÜşengeçlik.. Başka açıklaması yok
10 Yorumla
1 yılÇok haklısın, ben inanılmaz bakımsızım ya.
10 Yorumla
1 yılEskiden di o bence ya
00 Yorumla- Devamını Gör (24)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer