Yokluktan bütün kızlar gözüme güzel görünüyor bu normal mi?

21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Açık konuşmak gerekirse tipsizim tipim 2/10 falan. Yokluktayım ve gördüğüm bütün kızlar çekici geliyor. Sadece kilolu olan kızlara yükselmiyorum. Kızın yüzü çirkin veya güzel olması farketmiyor hepsi çekici geliyor. Benim gibi olan var mı?
Yokluktan bütün kızlar gözüme güzel görünüyor bu normal mi?
Cevapla