Uzun boylu kızları çok kıskanıyorum çok güzel değiller mi?

Biz bastı bacak gibi geziyoruz 165 boyumuzla yanımdan 175 lik kız geçince dönüp bakıyorum

Uzun boylu kızları çok kıskanıyorum çok güzel değiller mi?
Cevapla