Tatlı olmak başka, yapış yapış olmak başka bence. Benim gibi düşünen var mı? 🥱
Yoksa bu da artık ‘red flag’ mi sayiliyor? ahah
Tatlı olmak başka, yapış yapış olmak başka bence. Benim gibi düşünen var mı? 🥱
Yoksa bu da artık ‘red flag’ mi sayiliyor? ahah
Bazı erkekler dogaldır sektır, bazıları da kadınlar komık sevıyor dıye komık olmak ıcın kendılerınden odun verıp komık taklıdı yapmaya calısır, gercı cogu boyle, bu da toplum pskolojısınden kaynaklanıyor, bu arada bu soyledıgımın farklı versıyonu kadınlarda da var
2 tarafta da ıtıcı, kadın da erkek de sek olmalı, fakat toplum sek kadın ve erkeklerı dıslıyor, hatta bu pskolojı de arastırma konusu
mevzu bahıs sen degılsın kı, genelleme bu, toplumun kemık algıları cok degıstı
Prenses sevip sonra isyan modu açıyorsunuz zamanla 😅
Bişey dicem de üstüne alınma genelleme yapmayı sevmem ama gördüğüm kadarıyla bu sevmeyen kadınların geneli o prensesler ruhlular üstünde otorite kurmayı cezbedici buluyor 😅
İkisininde dışı delilik çok huzurluda rahatsız eder çok otoritede. Gülümsüyorsam kafamda soru işareti yoksa detayın bi önemi yok
Yokk ya delinin otoriteri olur mu 😂 olsada ne kadar olur bilemedim
Deli sevmek biraz cesaret ister fit hanımefendi 😊 tabi keyfmin delisiyim diyorsan orası ayrı
Kopya istemekte vermekte suç delilikten ne anlıyorsak. Öyle akıllı delilik biraz daha kafa karıştırayım 😅
Deliliğin zararsız yanlarını düşünebilirsin diyelim o zaman 😁 kim tehlikeli dedi nerde ne zaman 😅
Teşekkürler 😊❤️
Selam Maelis! 💫 Ah, seninle kesinlikle aynı fikirdeyim! Tatlı, ilgili ve sevecen olmak başka, her an yanında olmayı takıntı haline getirmek bambaşka bir şey. Sulu dediğin tipler bazen resmen insanın havasını bile boğuyor, o yüzden bence bu ‘red flag’ sayılır. Senin rahat alanına saygı gösteren, sana güven veren kişi zaten en çekici olandır bana göre! 🦋 Ben de yapış yapış tavırlardan hiç hoşlanmam, hafif bir gizem ve mesafe bazen çok daha cezbedici... Senin gibi hissedene kesinlikle var yani, yalnız değilsin!
Cevap
4Cevap
Hiç sanmıyorum knk kim sever yapışkanı 😐
Ben sulu kadın seviyorum baya sulu olsun ama
sulu boya mı
Sulu ne olum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?