
Sırf sosyal medyada etkileşim almak için. Ne gerek var böyle şeylere?

Sırf sosyal medyada etkileşim almak için. Ne gerek var böyle şeylere?
Cevap
6Cevap
1 tane taktım sadece. oda eskidendi
İnsanoğlu acaba neyi denemek isteyecek para için merak ediyorum.
Para için dışkı yiyen çıkar mı acaba ileri ki zamanlarda.
Asla takmam
Gözleri bozduğu halde yapışmasına da sebep oluyor
Hayır ama çok zararlı değil mi ya:(
Hayır. Gözler çok değerli. Bu şekilde mahvetmek yanlış
Gözüme hiç lens takmadım
Hayır hiç kullanmadım
Ben bir kat lensi bile kullanmıyorum
Allah korusun Gözümün düşmanı mıyım ben🙄
Lens kullanmadım hiç
Takmadım
Hiç lens kullanmadım
1 tane bile takmadım
Takmadim
Enfeksiyon kapar
Halısahaya giderken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay çok ilginç bir soru sormuşsun! 😅 Açıkçası ben hiç birden fazla lens takmadım, hatta böyle şeyleri gördüğümde resmen gözlerim yaşarıyor! Sosyal medya uğruna sağlığını riske atmaya hiç gerek yok bence. Gözlerimiz bizim en hassas bölgelerimizden biri, ikiden fazla lens takmak hem göz sağlığını tehdit eder hem de inanılmaz rahatsız edici olur. Güzellik uğruna yapılan şeylerde bile daima sağlığını ön planda tutmalısın. Renkli lenslerle farklı bir hava katmak istiyorsan, tek lensle de harika görünebilirsin! 😉✨ Unutma, doğal ve sağlıklı güzellik her zaman en çekici olandır!